... ΑΠΟ ΤΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΔΙΩΧΝΑΜΕ
Ετήσια έσοδα πάνω από 1 δισ. ευρώ μπορεί να πετύχει άμεσα η Ελλάδα από τον κλάδο της κρουαζιέρας. Οι αποκλεισμοί λιμανιών (Πειραιάς, Ηράκλειο) τις τελευταίες ημέρες είχαν ως αποτέλεσμα πολλά κρουαζιερόπλοια, με χιλιάδες τουρίστες, να...
αλλάξουν ρότα και να κατευθυνθούν στη γειτονική Τουρκία. Υπολογίζεται ότι από τους 16.000 τουρίστες που κατευθύνθηκαν σε άλλα λιμάνια η ελληνική οικονομία έχασε περίπου 1,1 εκατ. ευρώ, όπως αναφέρει ρεπορτάζ της εφημερίδας "Εθνος".
Η κατάσταση όπως διαμορφώνεται ανησυχεί τους φορείς του τουρισμού, οι οποίοι ζητούν παρέμβαση της πολιτείας και διασφάλιση ότι οι τουρίστες θα μπορούν να μετακινούνται ομαλά τόσο στα λιμάνια όσο και στα αεροδρόμια ή στους οδικούς άξονες.
Φέτος, οι αφίξεις των πλοίων είναι αυξημένες κατά 20% (στο εξάμηνο 2011) και των επιβατών κατά 30%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Με δεδομένο, μάλιστα, ότι κάθε επιβάτης κρουαζιέρας δαπανά κατά μέσον όρο από 50-70 ευρώ σε κάθε λιμάνι που πιάνει το κρουαζιερόπλοιο (574 ευρώ είναι η μέση δαπάνη στα λιμάνια βάσης), μπορεί εύκολα να αναλογιστεί κανείς το τεράστιο όφελος της ελληνικής οικονομίας, αλλά και το μέγεθος των απωλειών κάθε φορά που "κλείνουν" τα λιμάνια. trelokouneli
Ετήσια έσοδα πάνω από 1 δισ. ευρώ μπορεί να πετύχει άμεσα η Ελλάδα από τον κλάδο της κρουαζιέρας. Οι αποκλεισμοί λιμανιών (Πειραιάς, Ηράκλειο) τις τελευταίες ημέρες είχαν ως αποτέλεσμα πολλά κρουαζιερόπλοια, με χιλιάδες τουρίστες, να...
αλλάξουν ρότα και να κατευθυνθούν στη γειτονική Τουρκία. Υπολογίζεται ότι από τους 16.000 τουρίστες που κατευθύνθηκαν σε άλλα λιμάνια η ελληνική οικονομία έχασε περίπου 1,1 εκατ. ευρώ, όπως αναφέρει ρεπορτάζ της εφημερίδας "Εθνος".
Η κατάσταση όπως διαμορφώνεται ανησυχεί τους φορείς του τουρισμού, οι οποίοι ζητούν παρέμβαση της πολιτείας και διασφάλιση ότι οι τουρίστες θα μπορούν να μετακινούνται ομαλά τόσο στα λιμάνια όσο και στα αεροδρόμια ή στους οδικούς άξονες.
Φέτος, οι αφίξεις των πλοίων είναι αυξημένες κατά 20% (στο εξάμηνο 2011) και των επιβατών κατά 30%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Με δεδομένο, μάλιστα, ότι κάθε επιβάτης κρουαζιέρας δαπανά κατά μέσον όρο από 50-70 ευρώ σε κάθε λιμάνι που πιάνει το κρουαζιερόπλοιο (574 ευρώ είναι η μέση δαπάνη στα λιμάνια βάσης), μπορεί εύκολα να αναλογιστεί κανείς το τεράστιο όφελος της ελληνικής οικονομίας, αλλά και το μέγεθος των απωλειών κάθε φορά που "κλείνουν" τα λιμάνια. trelokouneli
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου