έθετε μια σειρά από προϋποθέσεις για το άνοιγμα του κλάδου. Ο κ. Ραγκούσης πρόσθεσε ότι στο πλαίσιο του Ν. 3919/2011 «Αρχή της επαγγελματικής ελευθερίας, κατάργηση αδικαιολόγητων περιορισμών στην πρόσβαση και άσκηση επαγγελμάτων» η απελευθέρωση του ταξί ισχύει ήδη από τις 2 Ιουλίου και μέσα στην εβδομάδα το υπουργείο θα προσδιορίσει τους τρόπους με τους οποίους κάποιος θα απευθύνεται στην Περιφέρεια προκειμένου να αποκτά άδεια ταξί. Στο πλαίσιο αυτό, έδειξε εμμέσως προς την πλευρά των περιφερειών αναφορικά με το ποιος θα καθορίζει τον αριθμό των ταξί που θα κυκλοφορούν σε κάθε περιοχή, ενώ προσέθεσε ότι ειδική μέριμνα θα υπάρξει για ορισμένες απομονωμένες ή με έντονη εποχικότητα περιοχές. Ωστόσο, αντιδράσεις αναμένονται από το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, το οποίο θεωρούσε πως οι διαπραγματεύσεις για το ζήτημα είχαν ολοκληρωθεί. Το ΣΑΤΑ είχε χαιρετίσει με ανακοίνωση του στις 10 Ιουνίου τη δημοσιοποίηση του προσχεδίου Προεδρικού Διατάγματος για τη λειτουργία των επιβατικών δημόσιας χρήσης αυτοκινήτων, κάνοντας λόγο για «σχέση ειλικρινούς διαλόγου και συνεργασίας» με την τότε ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών. Σύμφωνα με το συνδικάτο, το Διάταγμα Ρέππα πετύχαινε ένα ασφαλές εργασιακό περιβάλλον για όλους τους ιδιοκτήτες ταξί, υψηλής ποιότητας μεταφορικές υπηρεσίες για τους πολίτες, αναβάθμιση του κύρους του επαγγέλματός και εξίσωση των υπηρεσιών με αυτές των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών. Ωστόσο, η μη κύρωση του Προεδρικού Διατάγματος για την απελευθέρωση των ταξί από τον κ. Ραγκούση, αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις και κινητοποιήσεις εκ μέρους των επαγγελματιών του κλάδου. fimotro
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΟΛΙ WEBTV
Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011
ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ: "ΑΜΕΣΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΞΙ"
έθετε μια σειρά από προϋποθέσεις για το άνοιγμα του κλάδου. Ο κ. Ραγκούσης πρόσθεσε ότι στο πλαίσιο του Ν. 3919/2011 «Αρχή της επαγγελματικής ελευθερίας, κατάργηση αδικαιολόγητων περιορισμών στην πρόσβαση και άσκηση επαγγελμάτων» η απελευθέρωση του ταξί ισχύει ήδη από τις 2 Ιουλίου και μέσα στην εβδομάδα το υπουργείο θα προσδιορίσει τους τρόπους με τους οποίους κάποιος θα απευθύνεται στην Περιφέρεια προκειμένου να αποκτά άδεια ταξί. Στο πλαίσιο αυτό, έδειξε εμμέσως προς την πλευρά των περιφερειών αναφορικά με το ποιος θα καθορίζει τον αριθμό των ταξί που θα κυκλοφορούν σε κάθε περιοχή, ενώ προσέθεσε ότι ειδική μέριμνα θα υπάρξει για ορισμένες απομονωμένες ή με έντονη εποχικότητα περιοχές. Ωστόσο, αντιδράσεις αναμένονται από το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, το οποίο θεωρούσε πως οι διαπραγματεύσεις για το ζήτημα είχαν ολοκληρωθεί. Το ΣΑΤΑ είχε χαιρετίσει με ανακοίνωση του στις 10 Ιουνίου τη δημοσιοποίηση του προσχεδίου Προεδρικού Διατάγματος για τη λειτουργία των επιβατικών δημόσιας χρήσης αυτοκινήτων, κάνοντας λόγο για «σχέση ειλικρινούς διαλόγου και συνεργασίας» με την τότε ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών. Σύμφωνα με το συνδικάτο, το Διάταγμα Ρέππα πετύχαινε ένα ασφαλές εργασιακό περιβάλλον για όλους τους ιδιοκτήτες ταξί, υψηλής ποιότητας μεταφορικές υπηρεσίες για τους πολίτες, αναβάθμιση του κύρους του επαγγέλματός και εξίσωση των υπηρεσιών με αυτές των υπολοίπων ευρωπαϊκών χωρών. Ωστόσο, η μη κύρωση του Προεδρικού Διατάγματος για την απελευθέρωση των ταξί από τον κ. Ραγκούση, αναμένεται να προκαλέσει αντιδράσεις και κινητοποιήσεις εκ μέρους των επαγγελματιών του κλάδου. fimotro
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου