Στα 17,7 δισ. ευρώ ανήλθε η συνολική online διαφημιστική δαπάνη στην Ευρώπη το 2010, παρουσιάζοντας αύξηση 15,4%, τη στιγμή που η δαπάνη για τη συνολική διαφημιστική αγορά στην Ευρώπη αυξήθηκε μόλις κατά 5%.
Τα παραπάνω προκύπτουν από την ετήσια έρευνα που διεξήγαγε το IAB Ευρώπης, στην οποία διαπιστώνεται επίσης εντυπωσιακή ανάπτυξη της online display διαφήμισης.
Συγκεκριμένα, η online display διαφήμιση εμφανίζεται ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή online διαφήμισης στην Ευρώπη, με μέσο ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 21%, χάρη στα social media, τα video και το mobile.
Σε αρκετές αγορές μάλιστα- ώριμες και αναπτυσσόμενες- καταγράφηκε αύξηση άνω του 20% κατά τη διάρκεια του 2010. Ποσοστά αύξησης υψηλότερα του μέσου όρου εμφανίστηκαν στην Ιρλανδία (31%), την Ισπανία (29%) και τη Ρωσία (27%).
Σύμφωνα με τη έρευνα, το search αυξήθηκε κατά 15,6%, παραμένοντας έτσι η μεγαλύτερη κατηγορία στην online διαφήμιση, κατέχοντας το 45% της συνολικής online διαφημιστικής δαπάνης, σε σύγκριση με το 33% για την display και το 22% για τα classifieds.
nooz.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου