Το νέο τρένο αναπτύχθηκε από θυγατρική της CSR Corp, του μεγαλύτερου κατασκευαστή τρένων στην Κίνα, αναφέρει το επίσημο πρακτορείο Xinhua και αναμεταδίδει το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Ο σχεδιασμός της υπερταχείας παραπέμπει σε «αρχαίο κινεζικό σπαθί».
To πρωτότυπο του τρένου, που παρουσιάστηκε το Σαββατοκύριακό στο Τσινγκντάο της επαρχίας Σαντόνγκ, είναι κατασκευασμένο από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακόνημα και κράματα του μαγνησίου, προκειμένου να μειωθεί το βάρος.
Σε διάστημα μικρότερο από μια δεκαετία, η Κίνα ανέπτυξε το μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας σε όλο τον κόσμο.
Οι κινεζικές υπερταχείες συχνά έφταναν τα 300 χιλιόμετρα την ώρα, ωστόσο το όριο ταχύτητας μειώθηκε τον Ιούλιο, έπειτα από μια σύγκρουση υψηλής ταχύτητας μεταξύ τρένων της CSR, στην οποία σκοτώθηκαν 40 άτομα.
Τον Φεβρουάριο είχε προηγηθεί η «καρατόμηση» του υπουργού Σιδηροδρόμων Λιου Ζιζούν, έπειτα από κατηγορίες για διαφθορά.
Το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας για τρένα ανήκει σε μια ενισχυμένη έκδοση των γαλλικών TGV η οποία έφτασε το 2007 τα 574,8 χιλιόμετρα ανά ώρα.
in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου