Από το 1988 που ξεκίνησαν οι ενέργειες για τη δημιουργία του, η ολοκλήρωση φαίνεται ότι δεν ήταν εύκολη υπόθεση, εξαιτίας της αλλαγής του πολιτικού καθεστώτος στη χώρα και της παύσης της χρηματοδότησης.
Από το 2005, όμως, και μετά ξεκίνησαν εκ νέου και πιο δυναμικά οι εργασίες που έφτασαν στην παράδοση της πρώτης γραμμής, η οποία εκτείνεται πέντε μίλια στο κέντρο της πόλης, με τα σχέδια για επέκταση μέσα στα επόμενα χρόνια να είναι σε πλήρη εξέλιξη.
Και όπως φαίνεται η μεγάλη αναμονή άξιζε και με το παραπάνω! Έχοντας αρκετές σχεδιαστικές ομοιότητες με το μετρό της Μόσχας, δεν μπορούμε παρά να θαυμάσουμε όχι μόνο την πολυτέλεια στην κατασκευή αλλά πρωτίστως την καθαρότητα, που αντανακλά σε όλες τις επιφάνειες.
Βιτρό παράθυρα, μαρμάρινα δάπεδα, κρυστάλλινοι πολυέλαιοι, περίτεχνα μωσαϊκά και «λαμπερά» πλακίδια συνθέτουν έναν από τους πιο εντυπωσιακούς σιδηροδρομικούς σταθμούς στον κόσμο, πραγματικό έργο τέχνης!
Κι αν η εικόνα της χώρας συνδέεται με έλλειψη οικονομικής προόδου και κοινωνικής καινοτομίας, το «χλιδάτο» μετρό καταδεικνύει ότι σίγουρα υπάρχει μια λανθασμένη άποψη για την πρώην Σοβιετική Δημοκρατία.
perierga.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου