Ζωηρό ενδιαφέρον επιδεικνύουν για το λιμάνι
της Θεσσαλονίκης και τα οχτώ επενδυτικά σχήματα που συμμετέχουν στην εν
εξελίξει δεύτερη φάση του διαγωνισμού για την απόκτηση του 67% του
μετοχικού κεφαλαίου της Οργανισμός Λιμένος ΑΕ σύμφωνα με κύκλους του
ΤΑΙΠΕΔ. ήδη έχει ανοίξει, και το επισκέπτονται, το virtual data room ενώ
στις αρχές Νοεμβρίου προγραμματίζονται οι
ένας προς ένας παρουσιάσεις του management και τα site visits στις εγκαταστάσεις του λιμένα της συμπρωτεύουσας.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές που επικαλείται το capital, οι δεσμευτικές προσφορές θα ζητηθούν από τους υποψηφίους μέσα στο τέταρτο τρίμηνο. Υπενθυμίζεται πως στα μέσα του καλοκαιριού εγκρίθηκαν τα αρχικά σχέδια της Σύμβασης Αγοραπωλησίας Μετοχών και Συμφωνίας Μετόχων και οι προεπιλεγέντες επενδυτές απέκτησαν πρόσβαση σε λεπτομερή στοιχεία για την ΟΛΘ ΑΕ.
Στον διαγωνισμό συμμετέχουν η APM Terminals, B.V. θυγατρική της Maersk (που συμμετέχει και στον διαγωνισμό για τον ΟΛΠ), η Deutsche Invest Equity Partners, GmbH, η Duferco Particiption Holding, SA, η International Container Terminal Services, Inc, η Mitsui & Co., Ltd, η P&O Steam Navigation Company (θυγατρικής της DP World), η κοινοπραξία Russian Railways JSC/ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η Yilport Holding, Inc.
Σημειώνεται πως ο κύκλος εργασιών της Ο.Λ.Θ. Α.Ε για το εξάμηνο του 2014 ανήλθε σε 27,099 εκατ. ευρώ έναντι των 24,833 του αντίστοιχου εξαμήνου του 2013 με αύξηση 9,13% που προήλθε από την αύξηση πωλήσεων σε όλους τους λειτουργικούς τομείς. Ειδικότερα σημειώθηκε αύξηση των πωλήσεων του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων 12,93%, αύξηση στο συμβατικό λιμάνι 4,19% και αυξήσεις στο επιβατικό τμήμα αλλά και στην εκμετάλλευση χώρων. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) στο εξάμηνο διαμορφώθηκαν στα 14,054 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 30,84%.
Στο ίδιο διάστημα διακινήθηκαν 161.640 εμπορευματοκιβώτια (TEU), 12,63% περισσότερα , από το αντίστοιχο εξάμηνο του 2013 και καταγράφηκε αύξηση στο γενικό φορτίο κατά 11,93% και στο ξηρό φορτίο κατά 0,34%. Την ίδια ώρα το σύνολο των εξόδων μειώθηκε κατά 7,62% κυρίως από τη μείωση των αμοιβών του προσωπικού κατά 10,60% λόγω αποχώρησης εργαζομένων για συνταξιοδότηση.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Στέλιος Αγγελούδης εκτιμά ότι η σιδηροδρομική σύνδεση με τα Σκόπια και το Βελιγράδι αλλά και τη Σόφια, αναμένεται να καταστήσουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης από τα πιο ανταγωνιστικά της Βορειοανατολικής Μεσογείου. Σε δηλώσεις του έχει δε τονίσει πως «το επόμενο βήμα θα πρέπει να είναι η επενδυτική "ένεση" για τη βελτίωση των υποδομών, ώστε η Θεσσαλονίκη από λιμάνι μεταφόρτωσης να γίνει λιμάνι προορισμού».
thestival
ένας προς ένας παρουσιάσεις του management και τα site visits στις εγκαταστάσεις του λιμένα της συμπρωτεύουσας.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές που επικαλείται το capital, οι δεσμευτικές προσφορές θα ζητηθούν από τους υποψηφίους μέσα στο τέταρτο τρίμηνο. Υπενθυμίζεται πως στα μέσα του καλοκαιριού εγκρίθηκαν τα αρχικά σχέδια της Σύμβασης Αγοραπωλησίας Μετοχών και Συμφωνίας Μετόχων και οι προεπιλεγέντες επενδυτές απέκτησαν πρόσβαση σε λεπτομερή στοιχεία για την ΟΛΘ ΑΕ.
Στον διαγωνισμό συμμετέχουν η APM Terminals, B.V. θυγατρική της Maersk (που συμμετέχει και στον διαγωνισμό για τον ΟΛΠ), η Deutsche Invest Equity Partners, GmbH, η Duferco Particiption Holding, SA, η International Container Terminal Services, Inc, η Mitsui & Co., Ltd, η P&O Steam Navigation Company (θυγατρικής της DP World), η κοινοπραξία Russian Railways JSC/ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η Yilport Holding, Inc.
Σημειώνεται πως ο κύκλος εργασιών της Ο.Λ.Θ. Α.Ε για το εξάμηνο του 2014 ανήλθε σε 27,099 εκατ. ευρώ έναντι των 24,833 του αντίστοιχου εξαμήνου του 2013 με αύξηση 9,13% που προήλθε από την αύξηση πωλήσεων σε όλους τους λειτουργικούς τομείς. Ειδικότερα σημειώθηκε αύξηση των πωλήσεων του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων 12,93%, αύξηση στο συμβατικό λιμάνι 4,19% και αυξήσεις στο επιβατικό τμήμα αλλά και στην εκμετάλλευση χώρων. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) στο εξάμηνο διαμορφώθηκαν στα 14,054 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 30,84%.
Στο ίδιο διάστημα διακινήθηκαν 161.640 εμπορευματοκιβώτια (TEU), 12,63% περισσότερα , από το αντίστοιχο εξάμηνο του 2013 και καταγράφηκε αύξηση στο γενικό φορτίο κατά 11,93% και στο ξηρό φορτίο κατά 0,34%. Την ίδια ώρα το σύνολο των εξόδων μειώθηκε κατά 7,62% κυρίως από τη μείωση των αμοιβών του προσωπικού κατά 10,60% λόγω αποχώρησης εργαζομένων για συνταξιοδότηση.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ, Στέλιος Αγγελούδης εκτιμά ότι η σιδηροδρομική σύνδεση με τα Σκόπια και το Βελιγράδι αλλά και τη Σόφια, αναμένεται να καταστήσουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης από τα πιο ανταγωνιστικά της Βορειοανατολικής Μεσογείου. Σε δηλώσεις του έχει δε τονίσει πως «το επόμενο βήμα θα πρέπει να είναι η επενδυτική "ένεση" για τη βελτίωση των υποδομών, ώστε η Θεσσαλονίκη από λιμάνι μεταφόρτωσης να γίνει λιμάνι προορισμού».
thestival
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου