Δεύτερη ημέρα λειτουργίας της χθες και η τηλεφωνική γραμμή 1142 δέχθηκε σύμφωνα με στοιχεία
του υπουργείου Υγείας, συνολικά 347 κλήσεις σε σχέση με τις 235 κλήσεις που είχε δεχθεί την πρώτη ημέρα.
Από αυτές, 87 αφορούσαν καταγγελίες, 55 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος, 108 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο, 63 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν, 20 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο και 14 αφορούσαν σε άλλο ζήτημα.
Η τηλεφωνική γραμμή 1142 ενημέρωσης και υποστήριξης για καπνιστές και μη τέθηκε χθες σε λειτουργία στο πλαίσιο εφαρμογής του αντικαπνιστικού νόμου.
Καλώντας στο 1142, κάποιος μπορεί να ενημερωθεί για το τι προβλέπει η νομοθεσία για την απαγόρευση του καπνίσματος, να ζητήσει βοήθεια για τη διακοπή του καπνίσματος, καθώς και να αναφέρει παραβάσεις της σχετικής νομοθεσίας, που υπέπεσαν στην αντίληψή τους.
του υπουργείου Υγείας, συνολικά 347 κλήσεις σε σχέση με τις 235 κλήσεις που είχε δεχθεί την πρώτη ημέρα.
Από αυτές, 87 αφορούσαν καταγγελίες, 55 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος, 108 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο, 63 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν, 20 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο και 14 αφορούσαν σε άλλο ζήτημα.
Η τηλεφωνική γραμμή 1142 ενημέρωσης και υποστήριξης για καπνιστές και μη τέθηκε χθες σε λειτουργία στο πλαίσιο εφαρμογής του αντικαπνιστικού νόμου.
Καλώντας στο 1142, κάποιος μπορεί να ενημερωθεί για το τι προβλέπει η νομοθεσία για την απαγόρευση του καπνίσματος, να ζητήσει βοήθεια για τη διακοπή του καπνίσματος, καθώς και να αναφέρει παραβάσεις της σχετικής νομοθεσίας, που υπέπεσαν στην αντίληψή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου