Το ΥΠΕΝ έχει ανακοινώσει αναλυτικό χρονοδιάγραμμα για κάθε Περιφέρεια της χώρας για το «Εξοικονομώ – Αυτονομώ» ώστε οι πολίτες να προετοιμαστούν κατάλληλα για τη διαδικασία της υποβολής των αιτήσεων.
Πώς να ενημερωθείτε για το «Εξοικονομώ – Αυτονομώ»
Σύμφωνα με το ΥΠΕΝ, σήμερα, 20 Οκτωβρίου, άνοιξε η ειδική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών (helpdesk) για το «Εξοικονομώ – Αυτονομώ». Στόχος είναι η καλύτερη ενημέρωση και η σωστή προετοιμασία των ενδιαφερόμενων, σε συνέχεια και της προδημοσίευσης των βασικών σημείων του Οδηγού του προγράμματος την προηγούμενο εβδομάδα.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 210 6241829 (20 γραμμές), το οποίο θα λειτουργεί καθημερινά -εργάσιμες ημέρες- από τις 7.00 το πρωί έως τις 9.00 το βράδυ. Σημειώνεται ότι το helpdesk ξεκινά νωρίτερα και είναι πιο διευρυμένο σε σχέση με τους προηγούμενους κύκλους του «Εξοικονομώ», ώστε να ανταποκρίνεται στο αυξημένο μέγεθος του προγράμματος και να καλύπτει τις ανάγκες πληροφόρησης για τις αλλαγές που προβλέπονται.
Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση θα καλύπτει όχι μόνο τα «βασικά» ερωτήματα (ποιοι είναι δικαιούχοι, οδηγίες για την υποβολή της αίτησης κ.λπ.) αλλά και εξειδικευμένα θέματα για τις επιλέξιμες παρεμβάσεις, τη χρήση της πλατφόρμας κ.ά. στα οποία θα απαντούν μηχανικοί και εξειδικευμένοι τεχνικοί σύμβουλοι.
Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην εξής διεύθυνση: support.exoikonomo@prv.ypeka.gr
Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για το «Εξοικονομώ-Αυτονομώ» θα ανοίξει στις 30 Νοεμβρίου 2020, καθώς και ότι με το πρόγραμμα επιδοτούνται 10 βασικοί τύποι ενεργειακών αναβαθμίσεων στις κατοικίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου