Η προώθηση της πολιτικής δραστηριότητας από το Facebook υπόκειται σε συγκεκριμένες νόρμες και έχει προϋποθέσεις, όπως η ταυτοποίηση του χρήστη και η πιστοποίηση ότι τη διαφήμιση την πληρώνει ο ίδιος ο ενδιαφερόμενος.
Σε πάρα πολλές περιπτώσεις όμως, ενώ ακολουθούν όλα τα απαιτούμενα βήματα, η διαδικασία δεν είναι δυνατό να ολοκληρωθεί, παρότι το χειρισμό κάνουν συνήθως επαγγελματίες συνεργάτες ή φίλοι των υποψηφίων, άρα άριστοι γνώστες του ψηφιακού περιβάλλοντος.
Το θέμα έχει πάρει τέτοιες διαστάσεις, που ήδη συζητείται μεταξύ των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς τα κρούσματα αυξάνουν καθημερινά.
Η δε προσπάθεια να απευθυνθούν στις υπηρεσίες του Facebook (ή σε κάποιον μοντερέιτορ), ώστε να λυθεί το όποιο πρόβλημα, πέφτει στο κενό.
Ουδείς γνωρίζει εάν πρόκειται για κάποια νέα πολιτική του Facebook, εάν υπάρχει ειδική επιπλέον οδηγία για τις πολιτικές διαφημίσεις ή για κάποια ρύθμιση που αφορά μόνο στην Ελλάδα.
Το να αφορά μόνο στους υποψήφιους του ΣΥΡΙΖΑ ακούγεται εξαιρετικά περίεργο, αλλά εάν κλιμακωθεί το φαινόμενο, θα προκαλέσει εύλογες απορίες κάθε είδους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου