Τακτικοί επισκέπτες και έμπειροι χρήστες των κοινωνικών δικτύων αποδεικνύονται οι Έλληνες, σύμφωνα με πανελλήνια έρευνα του εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για τη "Στάση, αξιοποίηση και εμπιστοσύνη, των Ελλήνων στα social media".
Όπως προέκυψε από την έρευνα, οι Έλληνες χρήστες μπορούν να χαρακτηριστούν ως "έμπειροι", καθώς το 50% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί τα social media, πάνω από 3 χρόνια, ενώ το 68% των Ελλήνων επισκέπτεται σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. facebook) και το 60% blogs και forums. Επίσης, 1 στους 2 Έλληνες αναζητά πληροφορίες σε σελίδες με reviews χρηστών.