Δεν είναι λίγες οι φορές που οι διαφημιστές προκειμένου να περάσουν το μήνυμα τους, προσπαθούν πρώτα από όλα να σοκάρουν τον τηλεθεατή, τον ακροατή, τον αναγνώστη. Ας μην ξεχνάμε την αφίσα γνωστής εταιρίας ρούχων με τον ασθενή του AIDS την ώρα που ξεψυχούσε. Είχε προκαλέσει αντιδράσεις. Αυτή τη φορά στη Γαλλία οι διαφημιστές επιχείρησαν να σοκάρουν πάλι (και τα κατάφεραν), αυτή τη φορά όμως για να ενισχύσουν την καμπάνια κατά του καπνίσματος.
«Δεν υπήρξε ποτέ κάποιο επιτυχημένο πρόγραμμα λιτότητας σε μια μεγάλη χώρα» τόνισε ο Στίγκλιτς σε δημοσιογράφους στη Βιέννη, προειδοποιώντες ότι οι συνέπειες της λιτότητας θα είναι φρικτές.
«Αν η Ελλάδα ήταν η μόνη χώρα της Ευρώπης που ακολουθούσε τη λιτότητα, τότε θα μπορούσαμε να το αγνοήσουμε, αλλά αν έχεις την