
η λεγόμενη «Ευφυής Μονάδα Ισχύος» (Intelligent Power Module - IPM) η οποία περιέχει πίνακα ελέγχου που αποτελείται από τρανζίστορς (IGBT).
Τα εν λόγω τρανζίστορς του πίνακα ελέγχου, σε ορισμένα από εμπλεκόμενα οχήματα, δεν έχουν συγκολληθεί επαρκώς με αποτέλεσμα τη πιθανή βλάβη των τρανζίστορς λόγω υψηλής τάσης κατά την οδήγηση σε συνθήκες υψηλού φορτίου (πλήρης επιτάχυνση).
Σε μια τέτοια περίπτωση, θα ενεργοποιηθούν στον πίνακα οργάνων οι προειδοποιητικές λυχνίες βλάβης κινητήρα, πρόσφυσης, συστήματος πέδησης και master. Στις περισσότερες περιπτώσεις το όχημα θα εισέλθει σε κατάστασης λειτουργίας “fail-safe” δίδοντας περιορισμένη ισχύ για την κίνησή του.
Σε εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις, η βλάβη των τρανζίστορς μπορεί να οδηγήσει στην αστοχία της ασφάλειας του κυκλώματος παροχής ισχύος. Στην ακραία αυτή περίπτωση, το υβριδικό σύστημα θα πάψει να λειτουργεί. Μέχρι στιγμής δεν έχει καταγραφεί κανένα συμβάν, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
www.trelokouneli.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου