Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Παρέμβαση Βενιζέλου για τις εξελίξεις στο ΠΑΣΟΚ

Παρέμβαση Βενιζέλου για τις εξελίξεις στο ΠΑΣΟΚΓια τα όσα συμβαίνουν στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ τοποθετήθηκε για πρώτη φορά ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος.

Παρουσία του Γιώργου Παπανδρέου, κατά τη σύσκεψη των «πράσινων» υπουργών που μετέχουν στην κυβέρνηση, ο κ. Βενιζέλος τόνισε ότι το στοίχημα της χώρας «για το παρόν και το μέλλον θα κριθεί στην ειλικρίνεια και την αλήθεια».
« Αντιλαμβάνομαι ότι έχει γίνει μία επιλογή να εστιάζεται η κριτική σε συγκεκριμένα πρόσωπα, αυτό για παράδειγμα συμβαίνει και με εμένα ως Υπουργό Οικονομικών» ανέφερε με νόημα ο κ. Βενιζέλος, ενώ με έμμεσο τρόπο τοποθετήθηκε και για τα σενάρια της επόμενης μέρας.

«Μπορούμε να δώσουμε μια αποτελεσματική απάντηση, όταν το ίδιο το ΠΑΣΟΚ είναι ενιαίο και έχει στραμμένη την προσοχή του στα μείζονα. Εμένα αυτή είναι η επιλογή μου. Είναι μια επιλογή εθνικής ευθύνης και θεωρώ ότι αυτή πρέπει να είναι η επιλογή του ΠΑΣΟΚ συλλογικά, αλλά και όλων των στελεχών του ατομικά, και των μελών της Κυβέρνησης και των βουλευτών», ανέφερε ο κ. Βενιζέλος.
Μάλιστα, υπογράμμισε ότι «εάν κάποιος νομίζει ότι μπορεί να χρησιμοποιήσει τα ελάσσονα θέματα, ως όχημα για να παρακάμψει τα μείζονα, κάνει λάθος. Έχει λοιπόν πάρα πολύ μεγάλη σημασία να κάνουμε την επιλογή μας. Και ως χώρα και ως Κυβέρνηση και ως κόμμα και ως άτομα. Εγώ έχω κάνει τη δική μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου