Το χαμόγελο μιας σερβιτόρας και η πρόσχαρη διάθεσή της αρκούν για να μας φτιάξουν την ημέρα. Άλλωστε τι αξία έχει ένα χαμόγελο;
Η αξία ενός χαμογελαστού προσώπου φαίνεται πως είναι διαφορετική για τον εργαζόμενο και για τον πελάτη κι αυτό διότι σύμφωνα με τα ευρήματα νέας έρευνας, μπορεί ένα χαμόγελο να ευχαριστεί τον πελάτη, εξουθενώνει όμως τον υπάλληλο!
Την έρευνα διεξήγαγε μια ομάδα ψυχολόγων με επικεφαλής την Δρ Cristina Quinoqes-Garcia από το Πανεπιστημίου του Northampton.
Οι ερευνητές ζήτησαν από 199 εργαζόμενους στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο για να εξετάσουν το κατά πόσο οι υπάλληλοι προσπαθούσαν να είναι ευγενείς και πρόσχαροι στη δουλειά τους αλλά και το κατά πόσο η διαδικασία αυτή τους εξαντλεί συναισθηματικά.
Όπως αποδείχτηκε, τα άτομα που κατέβαλαν μεγαλύτερη προσπάθεια να φαίνονται κεφάτοι, ένιωθαν μεγαλύτερη ψυχική κόπωση σε σχέση με όσους φέρονταν με επαγγελματισμό δίχως όμως να καταβάλλουν προσπάθεια για να γίνουν αρεστοί κι ευχάριστοι.
e-go.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου