Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Μανώλης: "Ο Σαμαράς έκανε στροφή 180 μοίρες και εγώ δεν μπορώ να την ακολουθήσω"


Μανώλης: "Ο Σαμαράς έκανε στροφή 180 μοίρες και εγώ δεν μπορώ να την ακολουθήσω" : «Χώρισαν οι δρόμοι μου με τον κ. Σαμαρά, αλλά παραμένω σταθερός στις αρχές και τις αξίες της παράταξης» δήλωσε σήμερα, ο μέχρι πρότινος επικεφαλής του

«Χώρισαν οι δρόμοι μου με τον κ. Σαμαρά, αλλά παραμένω σταθερός στις αρχές και τις αξίες της παράταξης» δήλωσε σήμερα, ο μέχρι πρότινος επικεφαλής του Συνδικαλιστικού τομέα της ΝΔ, Γιάννης Μανώλης.

Μιλώντας στον ΒΗΜΑ ο Γιάννης Μανώλης είπε ότι «εκείνο που ξέρω είναι ότι ο κ. Σαμαράς έκανε στροφή εκατόν ογδόντα μοίρες και εγώ δεν μπορώ να την ακολουθήσω. Εγώ θεωρώ ότι ο κ. Σαμαράς έκανε αυτή τη στροφή γιατί έτσι νομίζει ότι θα γίνει πρωθυπουργός. Αλλά, νομίζω ότι θα πετύχει το αντίθετο».



Οι οπαδοί της ΝΔ που είναι αντιμνημονιακοί πρέπει να εκφραστούν, πρόσθεσε ο Γ. Μανώλης και ανέφερε πως δεν είναι μόνον ο κ. Καμμένος που βρίσκεται εκτός κόμματος που μπορεί να εκφράσει το ρεύμα αυτό, ενώ για τον κ. Καρατζαφέρη είπε ότι δεν είναι αξιόπιστος αντιμνημονιακός πολιτικός.

Σε ό,τι αφορά τον ίδιο σημείωσε: «Εγώ δεν πάω σπίτι μου ποτέ. Έχω πει πολλές φορές ότι και με το διάβολο μπορεί να συμμαχήσω για να χτυπήσω το μνημόνιο».



tanea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου