Αυτά τα στοιχεία έρχονται στη δημοσιότητα μετά από έρευνα της Nielsen στις ΗΠΑ.
Επίσης, σύμφωνα με την ίδια έρευνα, οι γυναίκες είναι 18% περισσότερο πιθανό να κάνουν like ή follow σε μια εταιρία ή μάρκα στο Facebook και άλλα social media, ενώ οι άντρες 21% λιγότερο πιθανό. Είναι επίσης 12% πιο πιθανό μια γυναίκα να αγοράσει online ένα προϊόν που είδε στην τηλεόραση και 14% λιγότερο πιθανό να το κάνει ένας άντρας.
Συμπερασματικά οι γυναίκες φαίνεται πως έχουν μεγαλύτερη προδιάθεση να αναπτύξουν την ψηφιακή τους παρουσία.
Επίσης σύμφωνα με έρευνα της Pew οι γυναίκες ενημερώνουν το προφίλ τους στο Facebook 11 φορές κάθε εβδομάδα, ενώ οι άντρες μονάχα έξι.
madata.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου