Eνα στα τέσσερα προϊόντα που ψωνίζουν οι Έλληνες καταναλωτές είναι… ιδιωτικής ετικέτας.
Σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που πραγματοποιήθηκε σε 800 οικογένειες, τα νοικοκυριά προτιμούν «ανώνυμα» και πιο φθηνά προϊόντα.
Το ποσοστό που επιλέγει αυτά τα είδη είναι 26,5% από 21,5% πέρυσι, ενώ το 68,7% των καταναλωτών δηλώνει ικανοποίηση από τα προϊόντα αυτά.
Δυσαρεστημένοι έδειξαν να είναι το 6% των ερωτηθέντων, ενώ το 25,3% απάντησαν «ούτε ικανοποιημένοι ούτε δυσαρεστημένοι».
Όπως δείχνει η έρευνα το 98,1% του δείγματος επιλέγει τα προϊόντα αυτά κυρίως για οικονομικούς λόγους.
star.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου