Όπως επισημαίνει η G. Ozturk, η παρουσία της εταιρείας της στην
Ελλάδα έχει φτάσει πλέον τα 65 χρόνια και αυτό είναι κάτι το ιδιαίτερο
για εκείνη δεδομένου ότι, η πρώτη διεθνής πτήση που
πραγματοποίησε η
εταιρεία ήταν στην Αθήνα, ενώ σήμερα η THY προσεγγίζοντας 200 διεθνείς
προορισμούς και διαθέτοντας το 7ο μεγαλύτερο δίκτυο παγκοσμίως.
Η κα. Ozturk τονίζει ότι ήδη έχουν μεταφερθεί μέσω των 27
εβδομαδιαίων πτήσεων της Turkish μόνο το πρώτο 6μηνο του τρέχοντος έτους
120.000 επιβάτες από την Κων/πολη σε Αθήνα -κυρίως- και Θεσσαλονίκη. Εξ
αυτών το 40% περίπου καταφθάνουν ως transit στη χώρα μας από την
Κων/πολη. Δεν είναι τυχαίο ότι την φετινή καμπάνια της Ελλάδας στις
Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά ουσιαστικά την «διενήργησε» για
λογαριασμό της Ελλάδας η Turkish. Άλλωστε η γενική διευθύντρια της ΤΗΥ
θεωρεί ότι Ελλάδα και Τουρκία μπορούν να προσεγγίσουν πλήθος τουριστών
όχι μόνο από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού αλλά και από την Κίνα και
την Ιαπωνία, τουρίστες που λόγω της μεγάλης διάρκειας του ταξιδιού
αρέσκονται να επισκέπτονται δυο προορισμούς.
Ειδικότερα και αναφερόμενη στην κίνηση της Turkish Airlines μεταξύ
Ελλάδας και Τουρκίας -ανά αεροδρόμιο- το πρώτο 6μηνο του τρέχοντος έτους
η κα Ozturk σημειώνει: «εξυπηρετούμε το κοινό μας με απευθείας πτήσεις,
σε δύο προορισμούς της Ελλάδας, την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Στην
Αθήνα, πραγματοποιούμε 3 καθημερινές πτήσεις, ενώ για τη Θεσσαλονίκη
έχουμε καθημερινές πτήσεις (εκτός Πέμπτης). Με τις 27 εβδομαδιαίες
πτήσεις μας, προσφέρουμε στους επιβάτες μας, εξαιρετικές συνδέσεις στο
παγκόσμιο δίκτυό μας (με περισσότερους από 200 προορισμούς), καθώς και
σε άλλα σημεία της Τουρκίας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των τελευταίων
έξι μηνών, έχουμε μεταφέρει περίπου, περισσότερους από 100.000 επιβάτες
μεταξύ Τουρκίας και Αθήνας, καθώς και περισσότερους από 20.000 επιβάτες
από και προς τη Θεσσαλονίκη».
Βόρειος Αμερική η μεγάλη πελατεία
Υπογραμμίζοντας από ποιες χώρες προέρχονται οι περισσότεροι επιβάτες
που επισκέπτονται την Ελλάδα τονίζει: «η Turkish Airlines, λόγω και της
γεωγραφικής θέσης του αεροπορικού της κόμβου, μεταφέρει πολλούς επιβάτες
από χώρες της Άπω Ανατολής και της Μέσης Ανατολής. Ωστόσο, λόγω του ότι
η Αθήνα βρίσκεται πολύ κοντά στην Τουρκία, έχουμε τη δυνατότητα να
αυξήσουμε τον αριθμό των επιβατών που προέρχεται από την Βόρεια Αμερική.
Η Turkish Airlines αυτή την στιγμή διαθέτει το 7ο μεγαλύτερο δίκτυο
παγκοσμίως. Στην παρούσα φάση, το 40 έως 45% των επιβατών που φτάνουν
στην Τουρκία, συνεχίζουν το ταξίδι τους, σε επόμενο σταθμό του δικτύου
μας».
Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το πόσο έχει δώσει ώθηση στις
πληρότητες της Turkish Airlines η πελατεία που έχει κατεύθυνση την
Ελλάδα από τις ΗΠΑ επισημαίνει ότι «οι ΗΠΑ αποτελούν μία πολύ σημαντική
αγορά για την Turkish Airlines. Τον Μάρτιο συγκεκριμένα, ολοκληρώσαμε
ένα cross marketing ταξίδι στη Νέα Υόρκη και το Σικάγο, πραγματοποιώντας
σειρά συναντήσεων με επιφανείς ανθρώπους του επιχειρηματικού και
τουριστικού χώρου, σε μία προσπάθεια να αναπτύξουμε ακόμα περισσότερο
τους δεσμούς με τον επιχειρηματικό κόσμο και την ελληνική ομογένεια της
Αμερικής».
Και συνεχίζει: «στρατηγική μας είναι να συνεχίσουμε με ενέργειες
cross marketing που βοηθούν τόσο μία αεροπορική εταιρεία, όσο και τις
ανάγκες της Ελλάδας. Πιστεύουμε ότι έχουμε ένα πολύ δυνατό προϊόν να
προσφέρουμε από την Ελλάδα προς τις ΗΠΑ και τον Καναδά, σε όρους
συνδέσεων και παρεχόμενων υπηρεσιών. Ειδικότερα, επιθυμούμε οι επιβάτες
μας να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες της Turkish Airlines στην Business
Class και τις μοναδικές μας υπηρεσίες στην Comfort Class. Ήδη εξετάζουμε
συνεχώς νέους τρόπους για την τόνωση και ανάπτυξη της αγοράς».
Συνεργασία με Aegean
Σε ερώτηση αν υπάρχουν σκέψεις για συνεργασία ή και ακόμη με πτήσεις
κοινού κωδικού με ελληνική αεροπορική εταιρεία απαντά ότι όλες οι
προτάσεις συνεργασίας καθώς και οι συμφωνίες για πτήσεις κοινού κωδικού
είναι σημαντικές για την Turkish Airlines, από την στιγμή που δίνουν
επιπλέον επιλογές στους επιβάτες μας. «Εξετάζουμε και αξιολογούμε
συνεχώς κάθε δυνατότητα για επιπρόσθετες συμφωνίες που θα είναι
επωφελείς. Άλλωστε, όπως γνωρίζετε η Turkish Airlines, όπως και η Aegean
στην Ελλάδα, αποτελεί μέλος της Star Alliance και συνεργάζεται με ένα
μεγάλο αριθμό ισχυρών αεροπορικών εταιρειών στον κόσμο. Τελευταία,
έχουμε προσθέσει συμφωνίες με την TAM, συνεργάτιδα εταιρεία μέσω της
Star Alliance από τη Βραζιλία, καθώς και με εταιρείες που δεν αποτελούν
μέλη της, όπως οι LuxAir και Aerosvit» συμπληρώνει η γενική διευθύντρια
της Turkish Airlines.
Η κα Ozturk θεωρεί ότι Ελλάδα και Τουρκία μπορούν να απευθυνθούν με
κοινό πρόγραμμα σε μακρινές αγορές με στόχο την προσέγγιση τουριστών.
«Έχουμε συνεργαστεί με ταξιδιωτικά πρακτορεία στην ελληνική αγορά και
έχουμε οργανώσει ταξίδια γνωριμίας, προκειμένου να παρουσιάσουμε αγορές,
όπως είναι η Κίνα και η Ιαπωνία. Αυτού του είδους οι συνεργασίες,
μπορούν να επεκταθούν και με τη συνεισφορά των Υπουργείων Τουρισμού, τα
οποία μπορούν να εργαστούν από κοινού, για το κοινό καλό. Το κοινό
πρόγραμμα, χρειάζεται κοινή στρατηγική και αναζητούμε πάντα ανθρώπους
που είναι ανοικτοί σε ιδέες και σκέπτονται νέες προοπτικές.
Συνεργαζόμαστε με Υπουργεία, Πρεσβείες, Τουριστικούς Οργανισμούς και
ταξιδιωτικά πρακτορεία προκειμένου να προωθήσουμε τον κοινό μας σκοπό,
την Ελλάδα», υποστηρίζει η γενική διευθύντρια της ΤΗΥ.
Σχέδια για το 2013 και Οικονομικό Θαύμα
Αναπτύσσοντας τα μελλοντικά σχέδια της Turkish επισημαίνει ότι το
2012 η εταιρεία πρόσθεσε προορισμούς όπως οι Mogadishu (Σομαλία), Bremen
και Leipzig (Γερμανία), Edinburgh (Σκωτία), Kigali (Ρουάντα), Bilbao
(Ισπανία), Aalborg-Billund (Δανία), Yanbu και Taef (Σαουδική Αραβία),
Ulan Bator (Μογγολία), Abidjan (Ακτή Ελεφαντοστού), Osh (Κιργιζία),
Gence (Αζερμπαϊτζάν), Kinşasa (Δημοκρατία του Κονγκό) και Sebha (Λιβύη).
«Και ακόμα δεν έχουμε τελειώσει, καθώς σχεδιάζουμε να προσθέσουμε,
πριν το τέλος του έτους, προορισμούς όπως οι Sharm El-Sheikh, στην
Αίγυπτο και Male, στις Μαλδίβες. Το 2013, η Turkish Airlines μετά και
τις ήδη παρεχόμενες υπηρεσίες της σε Chicago, Los Angeles, New York και
Washington θα προσθέσει πτήσεις στο Houston» συμπληρώνει. Καταλήγοντας
αναφερόμενη στη συνταγή για το οικονομικό θαύμα που έχει πετύχει η
Turkish στον ασθμαίνοντα τελευταία κλάδο των αερομεταφορών, η Γενική
Διευθύντρια Ελλάδος της εταιρείας σημειώνει: «Τα αποτελέσματα του 2011
και 2012 αποκαλύπτουν αρκετά σχετικά με την THY. Η εταιρεία μας έχει
επιλεγεί από την Skytrax, ως η νικήτρια των κατηγοριών ”Best Airline
Europe”, ”Best Premium Economy Seats” για τα καθίσματα της κατηγορίας
Comfort, και ”Best Airline Southern Europe”. Επίσης, βραβευτήκαμε ως
”World’s Best Economy Class On-board Caterin” από την Skytrax το 2010
και ως ”Best On-board Food 2011” από την Skyscanner.
Η Turkish Airlines έχει αναπτύξει μία μακροχρόνια στρατηγική, που
δίνει την δυνατότητα, σε καθένα από τους 200 προορισμούς της ανά τον
κόσμο, να βοηθάει, να σχεδιάζει και να υλοποιεί με τα καλύτερα προϊόντα
και τις καλύτερες υπηρεσίες, στην δική του αγορά. Την ίδια στιγμή, η
Turkish Airlines προσπαθεί πάντα να προωθεί το παγκόσμιο brand της,
εστιάζοντας ιδιαίτερα στον παγκόσμιο αθλητισμό. Διαθέτουμε μία πολύ
ισχυρή παρουσία και σπουδαίους πρεσβευτές όπως οι Kobe Bryant και
Caroline Wozniacki, ενώ συνεργαζόμαστε με τις ομάδες της Barcelona και
της Manchester United και τέλος διατηρούμε την πολύ σημαντική συνεργασία
με την Ευρωλίγκα στο μπάσκετ».
matrix24
matrix24
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου