Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Θ. Παππάς: Η γραφειοκρατία ευθύνεται για τα σκουπίδια στην πόλη

Πρόσθετα προβλήματα στη μεγάλη προσπάθεια της Διοίκησης και των εργαζομένων του Δήμου
για την βελτίωση του τομέα καθαριότητας και ανακύκλωσης προκαλούν διάφορα ζητήματα γραφειοκρατίας και αγκυλώσεων που σχετίζονται με την λειτουργία του κράτους και των δομών, καταγγέλλει ο Αντιδήμαρχος Ανακύκλωσης και Καθαριότητας Θανάσης Παππάς.
Με αφορμή τη χτεσινή εισαγγελική παρέμβαση για τα
προβλήματα στο μηχανολογικό εξοπλισμό του δήμου και την εικόνα της πόλης, ο κ. Παππάς εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει χαρακτηριστικά παραδείγματα γραφειοκρατίας που δυσχεραίνουν το έργο του: α) τη συνεχιζόμενη καθυστέρηση στις εγκρίσεις του Ενιαίου Προγράμματος Προμηθειών για ανταλλακτικά -ύψους750.000 ευρώ- που είναι ζωτικής σημασίας για τις λειτουργίες του Μηχανουργείου και β) την ανακοπή της έγκρισης επισκευής και συντήρησης οχημάτων που δημιουργεί ανυπέρβλητα προβλήματα για την λειτουργία του συστήματος της αποκομιδής από το Ελεγκτικό Συνέδριο μέχρι να εκδικαστεί η υπόθεση στο Τμήμα του γ) την καθυστέρηση στις εγκρίσεις για μίσθωση μεταφορικών μέσων για κάλυψη εκτάκτων αναγκών.
«Αποτέλεσμα των παραπάνω ήταν να σημειωθούν αλλεπάλληλες και πρωτοφανείς βλάβες στους τράκτορες μεταφοράς απορριμματοκιβωτίων και να τεθεί προσωρινά εκτός λειτουργίας το σύστημα και ο προγραμματισμός της αποκομιδής απορριμμάτων. Αυτό με τη σειρά του, προκάλεσε νέα αλυσιδωτά προβλήματα εξαιτίας των τόνων σκουπιδιών που παρέμεναν στα απορριμματοφόρα, αντί να μεταφερθούν στον ΧΥΤΑ Μαυροράχης.
Επιπλέον παράγοντες που δυσχεραίνουν το έργο της καθαριότητας στην πόλη είναι η αυξητική τάση παραγωγής γενικών απορριμμάτων, η περιορισμένη συγκριτικά συμμετοχή των δημοτών στην Ανακύκλωση και η προκλητική απόθεση ογκωδών αντικειμένων (παλαιών οικοδομικών υλικών, κάθε είδους κουφωμάτων, υπολειμμάτων καθαρισμών κήπων-κλαδιών) σε δρόμους, πεζοδρόμια και κοινόχρηστους χώρους.
Παρά την έλλειψη προσωπικού και υλικοτεχνικής υποδομής ο Δήμος συνεχίζει την προσπάθεια για την διατήρηση της καθαριότητας, ενώ με τις επισκευές των τρακτόρων, την προσθήκη νέων επισκευασμένων απορριμματοφόρων από διάφορες βλάβες που συνέχεια παρατηρούνται και το άμεσο σχέδιο αντιμετώπισης, η εικόνα της πόλης αναμένεται ότι θα βελτιώνεται καθημερινά τόνισε ο Αντιδήμαρχος Ανακύκλωσης και Καθαριότητας Θανάσης Παππάς σημειώνοντας ότι υπό αυτές τις αντίξοες συνθήκες στο διάστημα από Δευτέρα 24 έως την Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου συγκεντρώθηκαν 2.500 τόνοι σκουπιδιών και 38 τόνοι ογκωδών αντικειμένων, ενώ το πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου πάνω από 3.000 τόνοι σκουπιδιών και 148 τόνοι ογκωδών».
Υπενθυμίζεται ότι οι Υπηρεσίες της Αντιδημαρχίας Ανακύκλωσης και Καθαριότητας του Δήμου Θεσσαλονίκης, βρίσκονται καθημερινά στην διάθεση του δημότη για την εξυπηρέτηση του. Για υποδείξεις, αναφορές και κατάθεση παραπόνων επικοινωνία στα τηλέφωνα 15192 και 2310 494500, Αποκομιδή 2310 455917-918, Ογκώδη 2310 458528 και Ανακύκλωση 2310 494444-507.
thestival

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου