Οι εξαγωγές του επώνυμου ελληνικού κρασιού αυξήθηκαν κατά 8% σε αξία μέσα στο 2011
ενώ μέχρι στιγμής, το 2012 είναι ακόμα πιο ενθαρρυντικό. Αυτό προκύπτει από στοιχεία της Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου (ΕΔΟΑΟ).
Την τελευταία πενταετία, ο ελληνικός κλάδος του κρασιού, μέσω της ΕΔΟΑΟ, κινείται δυναμικά και συντονισμένα με στόχο την μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.
Ήδη, απότο 2009, η ΕΔΟΑΟ επένδυσε στην εκπόνηση ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ εξωστρεφούς προσανατολισμού για το Επώνυμο Ελληνικό Κρασί (την εθνική οινική μάρκα), αποτελώντας τον πρώτο και μοναδικόμέχρι σήμερα ελληνικόεπαγγελματικό κλάδο που έχει καταρτίσει με συλλογικές διαδικασίες ένα στρατηγικό σχέδιο, πρότυπο συνεργασίας για τα ελληνικά δεδομένα.
Το 2010 η ΕΔΟΑΟ, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Προώθησης Εξωτερικού Εμπορίου (ΟΠΕ), εξασφάλισε 7 εκ. ευρώ, απόχρηματοδότηση της Ευρωπαίκής Ένωσης, μέσω της Κοινής Οργάνωσης Αγοράς (ΚΟΑ) του αμπελοοινικού τομέα.
Μαζί ξεκίνησαν την υλοποίηση του εν λόγω στρατηγικού σχεδίου, η οποία συνεχίζεται και περιλαμβάνει κινήσεις προώθησης για αύξηση αναγνωρισιμότητας και πωλήσεων στις διεθνείς αγορές στόχους: ΗΠΑ, Ρωσία, Καναδάς και απότο 2013 η Κίνα.
Πληροφορίες: ΑΜΠΕ- kerdos
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου