Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

«Τα όσα έγιναν με εμένα και τη Βίσση, θα τα πάρω στον τάφο μου»




Τη δική του απάντηση έδωσε ο Πάνος Μουζουράκης στον ξαφνικό «διωγμό» του από την παράσταση «Δαίμονες», όπου η Άννα Βίσση τον κατηγόρησε για βεντετισμό. Ο Πάνος Μουζουράκης μίλησε στην κάμερα του Star για τη ματαίωση της συνεργασίας του με την Άννα Βίσση στους «Δαίμονες», που ξεκινούν στο θέατρο «Παλλάς» στα μέσα Μαρτίου. Ο γνωστός τραγουδιστής ανέφερε:

 «Δημοσιογράφος είσαι, έτσι; Ξέρεις ότι οι φήμες κυκλοφορούν πολύ πριν "κλειστεί" μια δουλειά, πριν ολοκληρωθεί η όποια διαπραγμάτευση. Η αλήθεια απέχει πάρα πολύ από αυτά που λέγονται, αλλά θα την πάρω στον τάφο μου». Όσο για τις φήμες που τον ήθελαν να έχασε τον ρόλο στους «Δαίμονες» λόγω της υπεροπτικής συμπεριφοράς του, εκείνος σχολίασε: «Έχω σταματήσει να τα παρακολουθώ. Πιο πολύ με παίρνουν τηλέφωνο και από εσάς τα μαθαίνω όλα αυτά. Έχω αποφασίσει να ασχολούμαι με τα θετικά πράγματα που συμβαίνουν στη ζωή μου, παρά με οτιδήποτε μπορεί να είναι ψέμα ή αλήθεια». Ποια είναι, όμως, η σχέση του με την Άννα Βίσση σήμερα; «Ήταν πάντα ευγενέστατη στο τηλέφωνο και εγώ προσπαθούσα να κρατήσω τους τύπους, να είμαι καλό παιδί, όπως με μεγάλωσε και με έμαθε η μάνα μου να είμαι», ξεκαθάρισε ο ίδιος.
iapopsi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου