Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Αλκαράθ: Ναι μεν κερδίσαμε αλλά τα προβλήματα είναι πολλά

Παρά τη νίκη επί του Πανιωνίου ο Λούκας Αλκαράθ αναφέρθηκε στα προβλήματα που ταλανίζουν τον Άρη. "Η ομάδα μου έδειξε χαρακτήρα και διάθεση για να γυρίσει το αποτέλεσμα. Μας έλειψε η δύναμη. Τα πράγματα

δεν πήγαιναν καλά, αλλά οι αλλαγές μας βγήκαν. Σε άλλη περίσταση μπορεί να αντιμετωπίσουμε διαφορετικά την κατάσταση.
Οι βαθμοί που πήραμε ήταν πολύ σημαντικοί, αλλά πρέπει να πω ότι στο μήνα που είμαι εδώ δεν έχουμε λύσει τίποτα. Η καθημερινότητα της ομάδας μας δεν έχει βελτιωθεί σε τίποτα, παρά το γεγονός ότι το έχουμε ζητήσει. Πρέπει να κάνουμε κάτι και όχι να κοιτάμε στον ουρανό για να λυθούν τα προβλήματα. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παικτών μου, δεν έχω παράπονο από αυτούς. Έγιναν πολλά λάθη από το προηγούμενο καθεστώς, ενώ το καλοκαίρι δεν έγινε σωστός σχεδιασμός".
 thestival

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου