Σε επίπεδα άνω
του 50% αναμένεται να διαμορφωθούν τα ποσοστά των χειμερινών
εκπτώσεωνπου αρχίζουν στις 15 Ιανουαρίου, ενώ πρόγευση για το τι θα
ακολουθήσει θα πάρουν οι καταναλωτές τις αμέσως προσεχείς ημέρες από τις
προσφορές που αρχίζουν και επίσημα πολλά καταστήματα. Η μεγάλη πτώση του τζίρου
Σύμφωνα με τα
«Νέα», τις πρώτες ημέρες του Ιανουαρίου αναμένεται στην αγορά μπαράζ
προσφορών από 30% και άνω σε είδη ένδυσης, υπόδησης, ηλεκτρονικές
συσκευές, είδη σπιτιού και έπιπλα, καθώς το εμπόριο δεν πρόκειται να
περιμένει την επίσημη έναρξη των χειμερινών εκπτώσεων.
Δεν αποκλείεται
να επαναληφθεί και φέτος η πολιτική προωθητικών ενεργειών που
ακολούθησαν πέρυσι πολλές επιχειρήσεις, με συστημένες επιστολές,
αποστολή SMS στα κινητά τηλέφωνα, ακόμη και με ηλεκτρονικά μηνύματα μέσω
facebook για να δελεάσουν καταναλωτές.
Στο ίδιο
πλαίσιο εντάσσεται και η δυνα- τότητα που παρείχαν πέρυσι πολλές
επιχειρήσεις στους καταναλωτές να κάνουν προκρατήσεις ειδών. Να
επιλέξουν δηλαδή κάποιο είδος την περίοδο πριν από τις εκπτώσεις, αλλά
να το πληρώσουν σε τιμές εκπτώσεων.
Κοινή πάντως
διαπίστωση των εμπόρων για την περίοδο των γιορτών είναι ότι οι
εισπράξεις των καταστημάτων δεν ήταν ανάλογες της κίνησης που υπήρχε
στην αγορά. Φέτος ο Δεκέμβριος που παραδοσιακά είναι μήνας αγορών, καθώς
πραγματοποιείται σε αρκετούς κλάδους του εμπορίου το 50% και πλέον των
πωλήσεών τους, δεν θύμιζε με τίποτα άλλες χρονιές.
Η πτώση της κατανάλωσης έπληξε και τις μεγάλες αλυσίδες και τα πολυκαταστήματα, όπως λένε στελέχη του χώρου, φτάνοντας ακόμη και σε 15%-20%.
fimotro
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου