Την
έκδοση από τα ΚΕΠ πιστοποιητικών σε ένα λεπτό για τους πολίτες και τις
επιχειρήσεις, ανακοίνωσαν χτες ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης
Κυριάκος Μητσοτάκης και η υφυπουργός Εύη Χριστοφιλοπούλου σε συνέντευξη
Tύπου που παραχώρησαν παρουσία του ιδρυτή του θεσμού των ΚΕΠ και πρώην
κυβερνητικού στελέχους, Στ. Μπένου.
Με σύνθημα «τη μία στιγμή το θέλεις, την άλλη στιγμή το έχεις» η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης παρουσίασε τη μετάβαση των ΚΕΠ στη νέα εποχή, όπου θα μπορούν να παρέχουν απευθείας έγγραφα στους πολίτες αξιοποιώντας τη διαλειτουργικότητα των πληροφορικών συστημάτων του Δημοσίου.
«Μία επίσκεψη μία αίτηση, υπηρεσίες του Δημοσίου στο λεπτό» είναι η φιλοσοφία που διέπει τις νέες υπηρεσίες των ΚΕΠ, όπως αναφέρεται στην αφίσα της καμπάνιας που ξεκινάει το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Από τα τέλη της εβδομάδας οι πολίτες θα μπορούν να απευθύνονται στα ΚΕΠ και πιστοποιώντας τα στοιχεία τους με την επίδειξη της ταυτότητας ή διαβατηρίου, διπλώματος οδήγησης, ακόμα και βιβλιαρίου υγείας, μαζί με άλλα έγγραφα ανά περίπτωση (π.χ. εκκαθαριστικό σημείωμα ή ΑΦΜ ή αριθμό μητρώου συνταξιούχου), θα μπορούν να καταθέτουν μία απλή αίτηση και να λαμβάνουν σε ένα λεπτό φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, βεβαίωση οικοδομοτεχνικού έργου, πιστοποιητικά δημοτολογίου και πιστοποιητικά που αφορούν το ΝΑΤ.
«Στόχος μας είναι να μετατραπούν τα ΚΕΠ σε σταθμούς μίας στάσης προστιθέμενης αξίας», δήλωσε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης και προανήγγειλε ότι στο άμεσο μέλλον θα ενταχθούν στα ΚΕΠ και τα πιστοποιητικά για το κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ, το e- παράβολο και έγγραφα στρατολογίας.
Μέχρι σήμερα ένας πολίτης ή μία επιχείρηση κατέθετε το αίτημά του στο ΚΕΠ για να παραλάβει ένα πιστοποιητικό και η υπηρεσία λειτουργούσε διεκπεραιωτικά στέλνοντας το αίτημα στο αρμόδιο υπουργείο είτε ταχυδρομικώς είτε με ηλεκτρονικό τρόπο και ύστερα από λίγες ημέρες (μέχρι και 9) ειδοποιούσε τον ενδιαφερόμενο να παραλάβει το έγγραφό του. Με τη σύνδεση των πληροφοριακών συστημάτων των υπουργείων οι υπάλληλοι των ΚΕΠ μπορούν να εξυπηρετούν πολίτες και επιχειρήσεις άμεσα, χωρίς πλέον καθυστερήσεις.
Η υφυπουργός Εύη Χριστοφιλοπούλου επισήμανε ότι η διαδικασία για την ηλεκτρονική επικοινωνία των μητρώων θα συνεχιστεί αξιοποιώντας το έργο «Ηλεκτρονική διακυβέρνηση τώρα» ύφους 7 εκατ. ευρώ, καθώς και μέρος του επιχειρησιακού προγράμματος Διοικητική Μεταρρύθμιση, προκειμένου να «σπάσουν» τα στεγανά στο Δημόσιο και να απαλειφθούν οι γραφειοκρατικές αδράνειες. Στόχος της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου είναι να περάσουν τα ΚΕΠ σε μία νέα φάση λειτουργίας όπου θα μπορούν να πραγματοποιούν πιο σύνθετες εργασίες, όπως για παράδειγμα αδειοδοτήσεις επιχειρήσεων.
Στόχος της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη, είναι να αναμορφωθεί η διαδικτυακή πύλη Εrmis προκειμένου να εξυπηρετούνται άμεσα οι πολίτες και οι επιχειρήσεις και τα ΚΕΠ για όσους πολίτες είναι ηλεκτρονικά αναλφάβητοι ή επιθυμούν να λαμβάνουν δημόσια έγγραφα με προσωπική παρουσία.
karfi
Με σύνθημα «τη μία στιγμή το θέλεις, την άλλη στιγμή το έχεις» η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης παρουσίασε τη μετάβαση των ΚΕΠ στη νέα εποχή, όπου θα μπορούν να παρέχουν απευθείας έγγραφα στους πολίτες αξιοποιώντας τη διαλειτουργικότητα των πληροφορικών συστημάτων του Δημοσίου.
«Μία επίσκεψη μία αίτηση, υπηρεσίες του Δημοσίου στο λεπτό» είναι η φιλοσοφία που διέπει τις νέες υπηρεσίες των ΚΕΠ, όπως αναφέρεται στην αφίσα της καμπάνιας που ξεκινάει το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Από τα τέλη της εβδομάδας οι πολίτες θα μπορούν να απευθύνονται στα ΚΕΠ και πιστοποιώντας τα στοιχεία τους με την επίδειξη της ταυτότητας ή διαβατηρίου, διπλώματος οδήγησης, ακόμα και βιβλιαρίου υγείας, μαζί με άλλα έγγραφα ανά περίπτωση (π.χ. εκκαθαριστικό σημείωμα ή ΑΦΜ ή αριθμό μητρώου συνταξιούχου), θα μπορούν να καταθέτουν μία απλή αίτηση και να λαμβάνουν σε ένα λεπτό φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα, βεβαίωση οικοδομοτεχνικού έργου, πιστοποιητικά δημοτολογίου και πιστοποιητικά που αφορούν το ΝΑΤ.
«Στόχος μας είναι να μετατραπούν τα ΚΕΠ σε σταθμούς μίας στάσης προστιθέμενης αξίας», δήλωσε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης και προανήγγειλε ότι στο άμεσο μέλλον θα ενταχθούν στα ΚΕΠ και τα πιστοποιητικά για το κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ, το e- παράβολο και έγγραφα στρατολογίας.
Μέχρι σήμερα ένας πολίτης ή μία επιχείρηση κατέθετε το αίτημά του στο ΚΕΠ για να παραλάβει ένα πιστοποιητικό και η υπηρεσία λειτουργούσε διεκπεραιωτικά στέλνοντας το αίτημα στο αρμόδιο υπουργείο είτε ταχυδρομικώς είτε με ηλεκτρονικό τρόπο και ύστερα από λίγες ημέρες (μέχρι και 9) ειδοποιούσε τον ενδιαφερόμενο να παραλάβει το έγγραφό του. Με τη σύνδεση των πληροφοριακών συστημάτων των υπουργείων οι υπάλληλοι των ΚΕΠ μπορούν να εξυπηρετούν πολίτες και επιχειρήσεις άμεσα, χωρίς πλέον καθυστερήσεις.
Η υφυπουργός Εύη Χριστοφιλοπούλου επισήμανε ότι η διαδικασία για την ηλεκτρονική επικοινωνία των μητρώων θα συνεχιστεί αξιοποιώντας το έργο «Ηλεκτρονική διακυβέρνηση τώρα» ύφους 7 εκατ. ευρώ, καθώς και μέρος του επιχειρησιακού προγράμματος Διοικητική Μεταρρύθμιση, προκειμένου να «σπάσουν» τα στεγανά στο Δημόσιο και να απαλειφθούν οι γραφειοκρατικές αδράνειες. Στόχος της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου είναι να περάσουν τα ΚΕΠ σε μία νέα φάση λειτουργίας όπου θα μπορούν να πραγματοποιούν πιο σύνθετες εργασίες, όπως για παράδειγμα αδειοδοτήσεις επιχειρήσεων.
Στόχος της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, σύμφωνα με τις δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη, είναι να αναμορφωθεί η διαδικτυακή πύλη Εrmis προκειμένου να εξυπηρετούνται άμεσα οι πολίτες και οι επιχειρήσεις και τα ΚΕΠ για όσους πολίτες είναι ηλεκτρονικά αναλφάβητοι ή επιθυμούν να λαμβάνουν δημόσια έγγραφα με προσωπική παρουσία.
karfi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου