Είναι ο Μπρους Γουίλις ή ο Γιούλ Μπρίνερ; Αυτό το ερώτημα απασχολεί σημερινό άρθρο της Liberation, με τίτλο «Η Οδύσσεια ενός Ηρακλή».
Δεν κουράζεται να γυρίζει τον κόσμο και τα ΜΜΕ και να δίνει συνεντεύξεις με τον ίδιο στόχο ο Γιάνης Βαρουφάκης: να
παραμείνει στη δημοσιότητα ώσπου να καταφέρει να δημιουργήσει «ένα διεθνές κίνημα».Το πορτρέτο του φιλοτεχνεί σήμερα η Liberation με τίτλο «Η Οδύσσεια ενός Ηρακλή», σε ένα άρθρο γεμάτο κομπλιμέντα και θαυμασμό.
«Η πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ δεν θα πετύχει. Γι'αυτό απομακρύνθηκα. Αλλά συνεχίζω τη μάχη. Και αυτή η μάχη θα δοθεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Χρειάζεται μια άλλη Ευρώπη, πιο αλληλέγγυα, πιο κοινωνική. Θα δημιουργήσω ένα διεθνές κίνημα, στη βάση της πολιτικής μας κουλτούρας που είναι η αναζήτηση της κοινωνικής δικαιοσύνης. Αυτός είναι ο στόχος μου, στο εξής» δηλώνει ο πρώην ΥΠΟΙΚ.
«Ποιός είναι λοιπόν; Ο Μπρους Γουίλις; Ο Γιούλ Μπρίνερ; Εχει το ίδιο ξυρισμένο κεφάλι, τις ίδιες κινήσεις κάπως σαν εξημερωμένη τίγρης, την ίδια βαριά και ζεστή φωνή, το ίδιο μαύρο βλέμμα που φωτίζεται κάποιες στιγμές από μια λάμψη γεναιοδωρίας.
Ο Γιούλ Μπρίνερ έτρεχε να βοηθήσει τους φτωχούς χωρικούς του Μεξικό που κατέκλεβαν οι ληστές από τα βουνά. Ο Γιάνης Βαρουφάκης προσελήφθη από τον Αλέξη Τσίπρα για να βοηθήσει τους φτωχούς Ελληνες πολίτες που είχαν απογυμνωθεί απο τη λιτότητα που επέβαλαν οι «κλέφτες» των Βρυξελλών. Αλλά με μια διαφορά: Ο Μπρίνερ πέτυχε και ο Βαρουφάκης απέτυχε, ο κινηματογράφος από τη μία και η σκληρή πραγματικότητα από την άλλη. Και οι δύο καταλήγουν με δάφνες και γίνονται παγκόσμιοι σταρ», γράφει η εφημερίδα.
«Δεν μου αρέσει να με λένε σταρ!», λέει ο Βαρουφάκης με ένα στυλ ψεύτικης μετριοπάθειας, αφού επιδίδεται με απληστία στο επικοινωνιακό παιχνίδι. Το έπαιξε εξάλλου είτε ως υπουργός είτε ως διαμεσολαβητής, με αυτό το στυλ ήρωα από γουέστερν, με τη Yamaha που καβαλούσε σαν άτι και με τα ρούχα ενός χαλαρού κατοίκου του πλανήτη Αρη, συνεχίζει το άρθρο της Liberation.
«Είμαι χαρούμενος που οι άνθρωποι με αναγνωρίζουν. Μερικές φορές είμαι διάσημος επειδή είμαι διάσημος, πολλοί με χαιρετούν χωρίς να ξέρουν το λόγο» δηλώνει ο Βαρουφάκης στην εφημερίδα.
Ακολουθεί το βιογραφικό του Γιάνη Βαρουφάκη, ο γάμος του με τη Δανάη Στράτου, το σκάνδαλο με τη φωτογράφιση στο Paris Match. «Ο Βαρουφάκης ανήκει στη λεγόμενη Αριστερά με το χαβιάρι» καταλήγει η εφημερίδα.
«Ποιός είναι λοιπόν; Ο Μπρους Γουίλις; Ο Γιούλ Μπρίνερ; Εχει το ίδιο ξυρισμένο κεφάλι, τις ίδιες κινήσεις κάπως σαν εξημερωμένη τίγρης, την ίδια βαριά και ζεστή φωνή, το ίδιο μαύρο βλέμμα που φωτίζεται κάποιες στιγμές από μια λάμψη γεναιοδωρίας.
Ο Γιούλ Μπρίνερ έτρεχε να βοηθήσει τους φτωχούς χωρικούς του Μεξικό που κατέκλεβαν οι ληστές από τα βουνά. Ο Γιάνης Βαρουφάκης προσελήφθη από τον Αλέξη Τσίπρα για να βοηθήσει τους φτωχούς Ελληνες πολίτες που είχαν απογυμνωθεί απο τη λιτότητα που επέβαλαν οι «κλέφτες» των Βρυξελλών. Αλλά με μια διαφορά: Ο Μπρίνερ πέτυχε και ο Βαρουφάκης απέτυχε, ο κινηματογράφος από τη μία και η σκληρή πραγματικότητα από την άλλη. Και οι δύο καταλήγουν με δάφνες και γίνονται παγκόσμιοι σταρ», γράφει η εφημερίδα.
«Δεν μου αρέσει να με λένε σταρ!», λέει ο Βαρουφάκης με ένα στυλ ψεύτικης μετριοπάθειας, αφού επιδίδεται με απληστία στο επικοινωνιακό παιχνίδι. Το έπαιξε εξάλλου είτε ως υπουργός είτε ως διαμεσολαβητής, με αυτό το στυλ ήρωα από γουέστερν, με τη Yamaha που καβαλούσε σαν άτι και με τα ρούχα ενός χαλαρού κατοίκου του πλανήτη Αρη, συνεχίζει το άρθρο της Liberation.
«Είμαι χαρούμενος που οι άνθρωποι με αναγνωρίζουν. Μερικές φορές είμαι διάσημος επειδή είμαι διάσημος, πολλοί με χαιρετούν χωρίς να ξέρουν το λόγο» δηλώνει ο Βαρουφάκης στην εφημερίδα.
Ακολουθεί το βιογραφικό του Γιάνη Βαρουφάκη, ο γάμος του με τη Δανάη Στράτου, το σκάνδαλο με τη φωτογράφιση στο Paris Match. «Ο Βαρουφάκης ανήκει στη λεγόμενη Αριστερά με το χαβιάρι» καταλήγει η εφημερίδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου