Ακούω να μιλάνε πολλοί ,για λίστες εμβασματων.
(Την λίστα Λαγκάρντ,την λίστα Λίχτενσταϊν,τη λίστα Ελβετιας,των νησιών Κέιμαν και μια σειρά απο λίστες με χρήματα που διοχετευθηκαν στο εξωτερικό )
Όλοι οσοι μιλούν,μιλούν για το μέρος και οχι για το όλον.
Μιλούν για ενα ελάχιστο όγκο εμβασματων,οταν ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΛΙΣΤΕΣ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ κατα κύριο λόγο στην λίστα των
700χιλιαδων εώς 1 εκατομμύριο εμβαςματούχων εξωτερικού που έχει στα αρχεία της η ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ απο το έτος 2000 και μετα.
Θα ασχοληθούμε λοιπόν ποτέ,με το σύνολο των εμβασματων που έφυγαν στο εξωτερικό και υπολογίζονται τα τελευταία 15 χρονια απο το έτος 2000 και μετα πάνω απο 300 δις ευρω,αν ηταν φορολογημενα;
Και οχι μονο με τα επι μέρους και τα ελάχιστα,μπροστά σε αυτό τον όγκο,των 300 δις,που δίνουν μονο επικοινωνιακή τροφή χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα εισροής φόρων απο πιθανούς φοροφυγάδες;
Θα οργανώσουμε ποτε ενα αξιόπιστο ,γρήγορο και αποτελεσματικό μηχανισμό ελεγχου με ευέλικτα εργαλεία ελεγχου,για να διερευνήσουμε αν ,όλοι οσοι διοχέτευσαν τα λεφτά τους με εμβάσματα στο εξωτερικό απο το έτος 2000 και μετα,ηταν φορολογημενα;
Για να επιβληθούν οι ανάλογοι φόροι με βάσει τις ισχύουσες διατάξεις,εαν τελικα δεν ηταν;
Θα καταργηθεί τελικα η διάταξη του νόμου του 2013 που έδινε ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΣΥΛΙΑ στον έλεγχο όλων οςων έβγαλαν τα χρήματα τους Στο εξωτερικό απο το έτος 2000 μέχρι το έτος 2009;
Αυτα ειναι τα ζητήματα .
Το θεμα ειναι υπάρχει βουληση;
Εαν λοιπόν υπάρξει συστηματικός και αποτελεσματικός έλεγχος και ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ - 40 δις ευρω - μπορεί να ανευρεθουν σε τρία χρονια περίπου ,ακόμα και μεσα απο μια συμβιβαστική φορολόγηση εμβασματων που δεν ηταν φορολογημενα.
Το ερώτημα λοιπόν το τελικό που τίθεται για τα 300 δις ευρω που έφυγαν για το εξωτερικό απο το 2000 και μετα,
ΕΙΝΑΙ θα ΕΝΕΡΓΗΣΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΕΛΙΚΑ;
(Την λίστα Λαγκάρντ,την λίστα Λίχτενσταϊν,τη λίστα Ελβετιας,των νησιών Κέιμαν και μια σειρά απο λίστες με χρήματα που διοχετευθηκαν στο εξωτερικό )
Όλοι οσοι μιλούν,μιλούν για το μέρος και οχι για το όλον.
Μιλούν για ενα ελάχιστο όγκο εμβασματων,οταν ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΛΙΣΤΕΣ ΕΜΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ κατα κύριο λόγο στην λίστα των
700χιλιαδων εώς 1 εκατομμύριο εμβαςματούχων εξωτερικού που έχει στα αρχεία της η ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ απο το έτος 2000 και μετα.
Θα ασχοληθούμε λοιπόν ποτέ,με το σύνολο των εμβασματων που έφυγαν στο εξωτερικό και υπολογίζονται τα τελευταία 15 χρονια απο το έτος 2000 και μετα πάνω απο 300 δις ευρω,αν ηταν φορολογημενα;
Και οχι μονο με τα επι μέρους και τα ελάχιστα,μπροστά σε αυτό τον όγκο,των 300 δις,που δίνουν μονο επικοινωνιακή τροφή χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα εισροής φόρων απο πιθανούς φοροφυγάδες;
Θα οργανώσουμε ποτε ενα αξιόπιστο ,γρήγορο και αποτελεσματικό μηχανισμό ελεγχου με ευέλικτα εργαλεία ελεγχου,για να διερευνήσουμε αν ,όλοι οσοι διοχέτευσαν τα λεφτά τους με εμβάσματα στο εξωτερικό απο το έτος 2000 και μετα,ηταν φορολογημενα;
Για να επιβληθούν οι ανάλογοι φόροι με βάσει τις ισχύουσες διατάξεις,εαν τελικα δεν ηταν;
Θα καταργηθεί τελικα η διάταξη του νόμου του 2013 που έδινε ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΑΣΥΛΙΑ στον έλεγχο όλων οςων έβγαλαν τα χρήματα τους Στο εξωτερικό απο το έτος 2000 μέχρι το έτος 2009;
Αυτα ειναι τα ζητήματα .
Το θεμα ειναι υπάρχει βουληση;
Εαν λοιπόν υπάρξει συστηματικός και αποτελεσματικός έλεγχος και ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ - 40 δις ευρω - μπορεί να ανευρεθουν σε τρία χρονια περίπου ,ακόμα και μεσα απο μια συμβιβαστική φορολόγηση εμβασματων που δεν ηταν φορολογημενα.
Το ερώτημα λοιπόν το τελικό που τίθεται για τα 300 δις ευρω που έφυγαν για το εξωτερικό απο το 2000 και μετα,
ΕΙΝΑΙ θα ΕΝΕΡΓΗΣΟΥΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΕΛΙΚΑ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου