«Αλλά φαίνεται ότι δεν είναι εύκολο», συνεχίζει, βάλλοντας κατά όσων …φρόντισαν για αυτό. «Κάτι "μεταμφιεσμένοιεκσυγχρονιστές" ακόμη και του πρόσφατου παρελθόντος, όπως λέει, πουσυνέβαλαν όσο μπορούσαν στην έλευση της "πρώτη φορά Αριστερά" κυβέρνησηςκαι που τώρα επιμένουν να μας διαολίζουν κυριολεκτικά διοριζόμενοι ωςεπικεφαλής, αλλά και ως μέλη σε ψευδεπίγραφες και απατηλές "ΕπιτροπέςΕθνικού
Διαλόγου", όπως αυτή για την Παιδεία», συνεχίζει για να …προσυπογράψειπια και η Άννα Διαμαντοπούλου.
Σχολιάζοντας τα όσα συμβαίνουν στην Παιδεία, οπρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ μιλά για μία κυβέρνηση που ξεθεμελιώνει χωρίςδισταγμούς κάθε τι σύγχρονο, προοδευτικό και αληθινά χρήσιμο για τη χώρα στοντομέα της Παιδείας. Την ίδια ώρα, επιτίθεται προσωπικά στον κ.Λιάκο, που «διορισθείςως Πρόεδρος της "επιτροπής διαλόγου" από τον κ. Φίλη, καλεί από τισελίδες του ΒΗΜΑΤΟΣ σε "λαϊκή συνενοχή" στα μεγαλεπήβολα σχέδια τωνΣΥΡΙΖΑΙΩΝ για την Παιδεία», όπως λέει.
Ο ίδιος περιγράφει μίακατάσταση κατά την οποία εκδιώκονται κυριολεκτικά οι σημαντικότεροι Έλληνες τουκόσμου από τα Συμβούλια Διοίκησης των Πανεπιστημίων, επαναφέρεται το άσυλο τωνβομβιστών και των κουκουλοφόρων, επανέρχονται οι αιώνιοι φοιτητές, επελαύνουνοι συγγενείς και οι κολλητοί για τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, καταργείται κάθελογής αξιολόγηση, παραδίδονται οι Πρυτανείες στους κομματικούς εγκάθετους καιεπανέρχεται η συναλλαγή για τα πάντα, για να πει πως την ίδια στιγμή «ο κ.Λιάκος καλεί σε "λαϊκή συνενοχή"».
Δεν κρύβει μάλιστα πωςο ίδιος θα περίμενε αντ’ αυτού, μία ‘στοιχειώδη ευθιξία, μία παραίτηση γιαλόγους τιμής και αξιοπρέπειας’. «Αλλά πού. Το "ηθικό πλεονέκτημα"τους μάρανε», σημειώνει, στέλνοντας παράλληλα «στον κ. Λιάκο και τους ομοίουςτου» το μήνυμα - υπενθύμιση ότι "πολιτική και λαϊκή συνενοχή" υπήρξεκαι μάλιστα μεγάλη, όταν 255 Βουλευτές ψήφισαν την μεταρρύθμιση Διαμαντοπούλουτην οποία υποστήριζαν οι πολίτες σε ποσοστό 70 και 80% και η συντριπτικήπλειοψηφία της Εκπαιδευτικής Κοινότητα.
«Και είναι αυτή η "λαϊκή συνενοχή" που θαβρουν απέναντί τους όσοι (και κυρίως οι Μηδίσαντες) επιχειρούν να επαναφέρουντα πράγματα τριάντα χρόνια πίσω, όταν όλος ο σύγχρονος κόσμος θεμελιώνει κάθεβήμα προόδου, πάνω στο διαρκή εκσυγχρονισμό της Παιδείας», προειδοποιεί μενόημα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου