Σε εξέλιξη βρίσκεται η σύσκεψη του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, με τους δημάρχους της Θεσσαλονίκης- με τη συμμετοχή και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας- για το μέλλον των αστικών συγκοινωνιών στην πόλη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Σπίρτζης πρότεινε τη δημιουργία ενός δημόσιου φορέα αστικών συγκοινωνιών στον οποίο κατά 51% θα συμμετέχει το δημόσιο και κατά 49% οι δήμοι, η Περιφέρεια και δημόσιοι φορείς.
Από την πλευρά τους, οι συμμετέχοντες δήμαρχοι έθεσαν δυο κόκκινες γραμμές: Ο νέος φορέας να απορροφήσει όλους τους εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ και η τιμή του εισιτηρίου να παραμείνει ως έχει.
Στη νέα αρχή μεταφορών, η οποία θα έρθει ως μετεξέλιξη του σημερινού Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης θα περάσει, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες και ο διαχειριστικός και ο εκτελεστικός έλεγχος των συγκοινωνιών.
Ερωτηματικό παραμένει εάν ο ΟΑΣΘ θα συμμετάσχει στη νέα εποχή των αστικών συγκοινωνιών στην πόλη. Σύμφωνα με όσα προκύπτουν από τις σκέψεις που εξέφρασε ο αρμόδιος υπουργός κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, ο Οργανισμός θα συνεχίσει να εκτελεί το έργο του για ένα χρονικό διάστημα που μένει να προσδιοριστεί και στη συνέχεια αυτό είτε θα ανατεθεί σε νέο πάροχο, είτε σε φορέα του δημοσίου, με τον Χρήστο Σπίρτζη να προκρίνει τη δεύτερη λύση.
Ακούστε τη δήλωση του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, ο οποίος τάχθηκε υπερ της συμμετοχής στον δήμο στο νέο σχήμα, άφησε ωστόσο ανοιχτό το θέμα της χρηματοδότησης αλλά και της εμπλοκής ιδιωτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου