Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

«Made in USA» το νέο μάνατζμεντ του Κυριάκου στη ΝΔ

made-in-usa-to-neo-manatzment-tou-kuriakou-sti-ndΗ ώρα είναι λίγο πριν τις οκτώμιση το πρωί. Είναι η συνήθης ώρα άφιξης του Κυριάκου Μητσοτάκη στα γραφεία της Ν.Δ. στο Μοσχάτο, επί της οδού Πειραιώς. Ο εσπρέσσο τον περιμένει στο γραφείο του. Αμέσως αρχίζει η προεδρική δραστηριότητα, που τελειώνει αργά
το βράδυ. Οι ρυθμοί έντονοι. Ξεκινά με τη σύσκεψη που έχει με τους στενούς του συνεργάτες και αμέσως αρχίζει τα τηλεφωνήματα στους τομεάρχες – βουλευτές, ανάλογα το θέμα που εξετάζει.
Το μοντέλο διοίκησης που εφαρμόζει ο Κυρ. Μητσοτάκης είναι αρκετά διαφορετικό από αυτό των προκατόχων του και παραπέμπει σε άλλες περιόδους. Αρκετά εργασιομανής ο ίδιος, έχει συγκεκριμένη ατζέντα που την τηρεί απαρέγκλιτα, ενώ φροντίζει να κάνει μια ή δυο ουσιαστικές κινήσεις την ημέρα που ενισχύουν τη στρατηγική του.
«Το να βελτιώνεσαι σημαίνει να αλλάζεις. Το να τελειοποιείσαι σημαίνει να αλλάζεις συχνά» είπε προ δεκαετιών ο Τσόρτσιλ και αυτό φαίνεται να αποτελεί οδηγό για τον πρόεδρο της Ν.Δ. που έχει άποψη για το παραμικρό, αν και αυξημένες αρμοδιότητες έχουν στο επιτελείο του, ο διευθυντής του γραφείου του, που τυγχάνει και κουμπάρος του, ο πρώην βουλευτής Αχαϊας και συνομήλικός του, ο Μιχάλης Μπεκίρης και ο επικεφαλής της στρατηγικής και της επικοινωνίας, ο Τάκης Θεοδωρικάκος, ενώ κρίσιμες αποστολές έχουν και άλλα πρόσωπα, όπως ο Μακάριος Λαζαρίδης, ο Γιώργος Μυλωνάκης, ο Θανάσης Νέζης, κ.α.
Ο Κυρ. Μητσοτάκης διατηρεί τη «μεγάλη εικόνα» και αποφεύγει τη μικροδιαχείριση. Επί της ουσίας εφαρμόζει ένα μοντέλο διοίκησης που μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί ως... «μάνατζμεντ Μητσοτάκη», ενώ την ίδια στιγμή ισχύει πάρα πολύ το προσωπικό του προφίλ με κινήσεις που είναι στοχευμένες στον ίδιο.
 
Μιλάμε για μια καμπάνια τύπου «made in Usa»: «Ο Κυριάκος παίζει ποδόσφαιρο με αστέγους». «Ο Κυριάκος μιλά για την οικογένειά του, τα παιδιά και τη σύζυγό του». «Ο Κυριάκος επισκέπτεται την υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Αθηναίων τα ξημερώματα». «Ο Κυριάκος πηγαίνει αιφνιδιαστικά σε εφημερία του Ευαγγελισμού». «Ο Κυριάκος τουιτάρει», κ.α.
 
Από εδώ και πέρα, με τη συμπλήρωση ενός έτους από την εκλογή του στην ηγεσία της Ν.Δ., θα ενισχυθεί περαιτέρω το ηγετικό προφίλ του Κυρ. Μητσοτάκη. Στην Πειραιώς μιλάνε ανοικτά για το «κεφάλαιο Μητσοτάκη», το οποίο πρέπει το κυβερνών κόμμα να κεφαλαιοποιήσει και γι' αυτόν τον λόγο θα βρεθεί στο επίκεντρο της πολιτικής του πρότασης, καθώς οι δημοσκοπήσεις τού παρέχουν αυτή την ασφάλεια.
 
Το βασικό όπλο της Ν.Δ. είναι ο Κυρ. Μητσοτάκης, κατά τα επιτελικά στελέχη και το όραμά του, όπως λένε. Εδώ θα τεθούν και τα διλήμματα όπως, π.χ., «Ποιον θέλετε για πρωθυπουργό;», «Ποιος θα πάει τη χώρα μπροστά;».
 
Στην εικόνα του Κυρ. Μητσοτάκη θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση και θα έχει δύο υποενότητες: Από τη μια θα είναι το διεθνές κομμάτι, δηλαδή ο πρόεδρος της Ν.Δ. σε επαφές του με ξένους ηγέτες, π.χ., με την καγκελάριο της Γερμανίας κυρία Ανγκελα Μέρκελ, τον γάλλο πολιτικό και υποψήφιο για την Προεδρία Φρανσουά Φιγιόν, τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζαν Κλοντ Γιουνκέρ, κ.α. και από την άλλη θα τονιστεί το «ανθρώπινο-γήινο» κομμάτι, δηλαδή οι επαφές του με κόσμο, παιδιά, ηλικιωμένους και νέους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου