Οι εκλογές είναι κοντά και η κυβέρνηση, ετοιμάζει τις κόκκινες γραμμές, της προεκλογικής περιόδου.Εντύπωση προκαλεί και η τοποθέτηση της ΝΔ, η οποία απλώς ρωτά, αν κυβέρνηση, πήρε την άδεια των δανειστών.
Για την ουσία του θέματος, καμία θέση.
Ως συνήθως «Και με τον Χωροφύλαξ και με τον Αστυφύλαξ».
Την χώρα, την οικονομία και την κοινωνία, ποιος θα τη σκεφτεί;
Το κακόγουστο σίριαλ της κυβέρνησης, με τον ΟΑΣΘ, κυρίως όμως με την πόλη, την οικονομία και τους ανθρώπους της συνεχίζεται και γίνεται, πιο επικίνδυνο, παρ΄ ότι στο νέο σχέδιο, έκανε αλλαγές, για να φαίνεται, ότι είναι λογικό και εντός Κοινοτικού Πλαισίου.
Με αποκλειστικό σκοπό την κομματική προπαγάνδα, όπως έκανε και συνεχίζει με την καθαριότητα, έβαλε και συνεχίζει να θέτει σε ομηρία την κοινωνία.
Γνωρίζει, ότι οι επιλογές της δεν έχουν καμία τύχη να υλοποιηθούν, γιατί αντίκειται, στον κοινοτικό κανονισμό 1370/2007, στην ελληνική νομοθεσία, στο δημόσιο συμφέρον και την κοινή λογική.
Η κυβέρνηση σε απόλυτη αντίφαση και παραλογισμό, έβαλε στο Υπέρ-ταμείο για ιδιωτικοποίηση, όλες τις Αστικές Συγκοινωνίες της Αθήνας, Μετρό, Λεωφορεία Τραμ και Ηλεκτρικό, και θέλει να κρατικοποιήσει, της Θεσσαλονίκης.
Γνωρίζει καλά, ότι αυτό, πέραν του ότι δεν είναι σωστό, δεν μπορεί και να το κάνει, για δυο κυρίως, λόγους:
α) Δεν θα το επιτρέψουν οι δανειστές και εταίροι, οι οποίοι άφησαν έξω από το Υπερταμειο τον ΟΑΣΘ, γιατί ήταν Ιδιωτικός Φορέας.
β) Το θεσμικό πλαίσιο της ΕΕ, ο νόμος για το Υπέρ -ταμείο, που ψήφισε η σημερινή κυβέρνηση και η πρόσφατη ένταξη σε αυτό, των εταιρειών του δημοσίου και ειδικά των εταιριών στις οποίες ανήκουν οι υποδομές, που προσφέρουν Αστικές Συγκοινωνίες, στην Αττική, δεν αφήνουν κανένα περιθώριο, για κρατικίστικα και δημαγωγικά παιχνίδια, στην κυβέρνηση.
Εάν η κυβέρνηση προχωρήσει στην ανάθεση των Αστικών Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης σε κρατική εταιρεία, όπως γράφεται στο σχέδιο νόμου, τότε αυτόματα θα ενταχθεί στο Υπερταμείο, για ιδιωτικοποίηση, όπως της Αθήνας.
Θυμίζω, ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης, είναι ήδη ενταγμένο στο Υπερταμείο, επειδή ανήκει στην Αττικό Μετρό.
Η πόλη και οι άνθρωποί της, δεν μπορούν να ζήσουν και νέες ταλαιπωρίες, γι αυτό πρέπει, οι όποιες διαφορές, μεταξύ δημοσίου και ΟΑΣΘ, να λυθούν συναινετικά, με έναν μηχανισμό, ανάλογο με αυτό που χρησιμοποιείται για την επίλυση των διαφορών, στο Μετρό Θεσσαλονίκης.
Με το τεράστιο πρόβλημα των Αστικών και Υπεραστικών Συγκοινωνιών, στην υπόλοιπη Ελλάδα και την εφαρμογή της Κοινοτικής Οδηγίας, δεν ασχολείται.
Οι αποφάσεις, για την εφαρμογη του κοινοτικου κανονισμου 1370/07, που τιθεται υποχρεωτικα σε εφαρμογη, στις 3/12/19, σε όλες τις χώρες της ΕΕ και επιβάλλει δημόσιους διεθνείς διαγωνισμούς, για την ανάθεση, του συγκοινωνιακού έργου, αστικού και υπεραστικού, σε ιδιώτες Παροχους, δεν πρέπει να καθυστερήσουν άλλο, για να μπορέσουν όλες οι πλευρές να προετοιμαστούν.
Η κυβέρνηση, όχι μόνο δεν έκανε το αυτονόητο, μέχρι τώρα, αλλά ακόμη χειροτέρα, αφήνει απροετοίμαστη την Πολιτεία, για το 2019.
Αυτό σημαίνει, ότι λόγω του κατεπείγοντος, που θα επικαλεστεί, όποια και αν είναι η κυβέρνηση τότε και με τις καλύτερες προθέσεις να έχει, θα πάει σε αναθέσεις, που πάντα υποκρύπτουν αδιαφάνεια, υψηλότερα κόστη, για το δημόσιο και ακριβότερα εισιτήρια.
Ο Συντονιστής της Κίνησης
Γιάννης Μαγκριώτης
Αρχή φόρμας
Τέλος φόρμας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου