"Χρήστος Τσακίρης" του Δήμου Παύλου Μελά στις 17/11/19 είχε επιτυχία τόσο από την συμμετοχή των πολιτών όσο και από την συμμετοχή και τις παρεμβάσεις των ομιλητών, όπως:
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ Νίκος Ταχιάος, ο διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας ΑΕ Κώστας Κουτσούκος, ο πρώην πρόεδρος της Εγνατίας ΑΕ Απόστολος Αντωνούδης, ο αντιπρόεδρος της ΕΥΑΘ ΑΕ Γιάννης Παπαϊωάννου, το στέλεχος της ΕΡΓΟΣΕ Γιάννης Λεμπετλής, ο Νίκος Παπαμίχος καθηγητής του Πολυτεχνείου Θεσσαλονίκης, η Έυα Φούκα ειδική πνευνολόγος, ο Σπύρος Στεκούλης χημικός και φυσικά οι δήμαρχοι Παύλου Μελά Δημήτρης Δερμουτζίδης και Κορδελιού Ευόσμου Κλεάνθης Μανδαλιανός, οι περιφερειακοί σύμβουλοι Χρήστος Παπαστεργίου και Φίλιππος Γκαννούλης, όπως και ο γενικός γραμματέας του ΦΟΔΣΑ Κεντρικής Μακεδονίας Στάθης Λαφαζανίδης.
Στην Ημερίδα χαιρετισμό απηύθυνε ο βουλευτής του ΚΙ.ΝΑΛ Θεσσαλονίκης Χάρης Καστανίδης, ενώ χαιρετισμό έστειλε, ο βουλευτής τού ΚΙ.ΝΑΛ Β' Θεσσαλονίκης Γιώργος Αρβανιτίδης που απουσίαζε στο εξωτερικό με αποστολή της Βουλής.
Η πρώτη ημερίδα του ΔΠΔΘ, ήταν αφιερωμένη στην μνήμη του δημάρχου Παύλου Μελά Διαμαντή Παπαδόπουλου, για τον οποίο μίλησε στην αρχή ο συνεργάτης του Απόστολος Τσαπνίδης.
Την ημερίδα άνοιξε και συντόνισε ο Γιάννης Μαγκριώτης, ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε:
Ο Διαμαντής Παπαδόπουλος, ακόμη και από τους πολιτικούς του αντιπάλους αναγνωρίζεται, ότι είχε όραμα για την δυτική Θεσσαλονίκη, δούλεψε και άφησε έντονα αποτυπώματα.
Το ΔΠΔΘ είναι ένα δίκτυο πολιτών για την Δυτική Θεσσαλονίκη, πέρα από κόμματα και ατομικές επιδιώξεις.
Η δυτική Θεσσαλονίκη έχει κοινότητα προβλημάτων, διαφορετικής κλίμακας από την άλλες περιοχές της Θεσσαλονίκης.
Εδώ τα προβλήματα είναι μερικές φορές ακραία, αφού εδώ και ένα αιώνα, από την αφετηρία της βιομηχανικής εποχής έχει επιλεγεί για τα βαρέα και ανθυγιεινά.
Η κρίση τα όξυνε ακόμη περισσότερο, το προσφυγικό και μεταναστευτικό συμπληρώνει την ένταση και το εύρος τους.
Τα κέντρα αποφάσεων είναι εκτός επιρροής των ανθρώπων και των φορέων τής περιοχής.
Η δυτική Θεσσαλονίκη έχει ανθρώπους κυρίως της μικρής κλίμακας ιδιωτικής οικονομίας, γιαυτό και η οικονομική υποχώρηση είναι ακόμη πιο μεγάλη, όπως και η ανεργία πιο εκρηκτική.
Οι αναπτυξιακές υποδομές υπολείπονται των βασικών αναγκών και το περιβάλλον είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένο.
Η εγκληματικότητα πιο υψηλή και η ασφάλεια των πολιτών δοκιμάζεται καθημερινά.
Η αντιπλημμυρική προστασία αδύναμη και οι υποδομές υγείας και φροντίδας ανεπαρκείς.
Το προσεχές μέλλον, λόγω έλλειψης προετοιμασίας και διασφάλιση της χρηματοδότησης, διαγράφεται ζοφερό σε όλα τα πεδία.
Η επέκταση του Μετρό δυτικά δεν έχει ορατό ορίζοντα αφού όλες οι προετοιμασίες έχουν παγώσει στο 2012.
Θετικό είναι το γεγονός, ότι, έστω και με καθυστέρηση 4 ετών και με υπολειπόμενες εργασίες, θα δοθούν σε χρήση οι κόμβοι της Δυτικής εσωτερικής περιφερειακής, που δημοπρατήθηκαν στις αρχές του 2012.
Για όλους αυτούς τους λόγους και για πολλούς άλλους, η συγκρότηση ενός Κινήματος της Δυτικής Θεσσαλονίκης είναι χρόνια τώρα αναγκαία συνθήκη για να αλλάξει η σημερινή πραγματικότητα.
Η κυβέρνηση πρέπει να επανασχεδιάσει τις προτεραιότητές της και μόνο με την ενιαία και τεκμηριωμένη διεκδίκηση μπορεί να το πετύχει η Δυτική Θεσσαλονίκη.
Τέλος, ο Γιάννης Μαγκριώτης, κλείνοντας την Ημερίδα, ευχαρίστησε τους συμμετέχοντες για την αποδοχή της πρόσκλησης και τους ομιλητές για την αναγνώριση του χαρακτήρα και των στόχων της Κίνησης, τους οποίους ενισχύουν με τις ουσιαστικές και ειλικρινείς παρεμβάσεις τους.
Το τελικό συμπέρασμα είναι, ότι δεν υπάρχει χρόνος και χώρος για κομματικές και προσωπικές σκοπιμότητες.
Η οξύτητα και το εύρος των προβλημάτων επιβάλλουν ενιαία, σχεδιασμένη και αποφασιστική διεκδίκηση και σε αυτό το δρόμο θα συνεχίσουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου