Ο «εκδημοκρατισμός» της ηλεκτροκίνησης προχωρά -όπως όλα- στην Κίνα με ραγδαίους ρυθμούς, καθώς το ΕΧ3 της εταιρείας Geometry ξεκινά από τα 59.700 γουάν - ήτοι 8.000 Ευρώ.
Η Geometry, που μετρά μόνο δύο χρόνια ύπαρξης, δεν είναι εταιρεία χαμηλού κόστους. Ανήκει στη Geely, μητρική της Volvo (μεταξύ άλλων), και φυσικά καρπώνεται από την τεχνογνωσία της στην ηλεκτροκίνηση, καθώς και από τα μηχανικά της μέρη με τις οικονομίες κλίμακας.
Το μήκος του ΕΧ3 ξεπερνά ελάχιστα τα 4 μέτρα, με μεταξόνιό 2,480 μ., αλλά η κινεζική εταιρεία αναφέρει ότι διαθέτει αρκετό χώρο για πέντε επιβάτες, με 26 χώρους για μικροαντικείμενα και 500 λίτρα για τις αποσκευές - που μπορούν να φτάσουν στα 1.050 λίτρα με την πτώση των πίσω καθισμάτων.
Ο σχεδιασμός του διακρίνεται από τους τονισμένους προφυλακτήρες και θόλους, τα φωτιστικά σώματα που παραπέμπουν στο Peugeot 3008 και το έντονο πράσινο χρώμα στο «φιλέτο» πάνω από τη γρίλια και στις ράγες οροφής. Επίσης, η κινεζική εταιρεία έκανε λόγο και για χάλυβα πολύ υψηλής αντοχής στις ζώνες πρόσκρουσης του αυτοκινήτου.
Στα μηχανικά του μέρη, ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 94 ίππων και ροπή 180 Nm, ενώ η μπαταρία προσφέρει αυτονομία 322 χιλιομέτρων (αν και αυτό έχει μετρηθεί βάσει του κινεζικού μεικτού κύκλου NEDC, και όχι του ευρωπαϊκού WLTP) παρότι το μέγεθός της δεν ξεπερνά τις 37,23 kWh. Η δυνατότητα του ενσωματωμένου φορτιστή δίνει τη δυνατότητα γεμίσματος της μπαταρίας σε ποσοστό 80% σε 30 λεπτά, σε ταχυφορτιστή.
Παρά τη χαμηλή τιμή του ΕΧ3, τα στοιχεία εξοπλισμού του δεν είναι καθόλου φτωχά. Το αρκετά μοντέρνο εσωτερικό, με σουέντ υλικό που τουλάχιστον στις φωτογραφίες δείχνει καλό σε ποιότητα, διαθέτει δύο ψηφιακές οθόνες - μία 10,25 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μία αφής 8''στο κέντρο της κονσόλας για τα πολυμέσα, τη συνδεσιμότητα και την πλοήγηση. Επιπλέον, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει και κάμερα και αισθητήρες οπισθοπορείας, ABS με EBD και διπλούς αερόσακους.
Η Geometry μπορεί να ιδρύθηκε το 2019, αλλά με τις βαρέες επενδύσεις της Geely έχει ήδη αποκτήσει αντιπροσωπείες σε 20 πόλεις της Κίνας. Οι υπεύθυνοι της εταιρείας φιλοδοξούν να φέρουν το ΕΧ3 στην Ευρώπη στο μέλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου