Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021

Εξεταστική: «Λίστα Πέτσα» χωρίς κριτήρια, «λίστα Κικίλια» με κριτήρια

Δυο «γαλάζιοι» υπουργοί, δυο λίστες που πήραν το όνομά τους, ωστόσο, φαίνεται ότι το υπουργείο Υγείας (λίστα Κικίλια) ακολούθησε διαφορετικό δρόμο από το Μαξίμου (λίστα Πέτσα) ως προς τον τρόπο με τον οποίο διένειμε τα χρήματα στα Μέσα Ενημέρωσης. Η… περίφημη, πλέον, «λίστα Πέτσα» δεν διέθετε κριτήρια για τις πολυδάπανες κυβερνητικές καμπάνιες για την πανδημία, αλλά η «λίστα Κικίλια» εμπεριείχε ένα μίνιμουμ, τουλάχιστον, πλαίσιο κριτηρίων για την καμπάνια για τον εμβολιασμό.


Το γεγονός αυτό προκύπτει ξεκάθαρα από τα έγγραφα που έχει στη διάθεσή της η Εξεταστική Επιτροπή και ειδικότερα από τη σύμβαση του υπουργείου Υγείας για την καμπάνια για τον εμβολιασμό. Αξίζει να σημειωθεί, ότι όλα αυτά που αποτελούν ρητές διατάξεις της σύμβασης μεταξύ του υπουργείου Υγείας και της Tempo, απουσιάζουν ολότελα από την σύμβαση μεταξύ της Προεδρίας της Κυβέρνησης και της Initiative. Αυτές οι εξόφθαλμες διαφορές, όπως υποστηρίζουν μέλη της Εξεταστικής που ανήκουν στην αντιπολίτευση, εκθέτουν τόσο τον Στέλιο Πέτσα όσο και την Initiative, διατηρώντας την ανάγκη και απαίτηση κλήσης του υπουργού στο τραπέζι της Εξεταστικής.
Τα κριτήρια

Ειδικότερα, στην σύμβαση του Υπουργείου Υγείας αναφέρεται (άρθρο 2, παράγραφος Β Αντικείμενο της σύμβασης - Παροχή Υπηρεσιών) πως το αντικείμενο του έργου καταλαμβάνει «τη διαμόρφωση του σχεδιασμού και της τοποθέτησης στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με την ενδεδειγμένη παραμετροποίηση, που αφορά όλες τις ομάδες αποδεκτών και συγκεκριμένα τις πληθυσμιακές ομάδες που ορίζονται στο πλαίσιο της παρ. 1 του άρθρου 74 του ν.4761/2020, με κριτήρια την τηλεθέαση των τηλεοπτικών σταθμών, βάσει της διαθέσιμης μέτρησης από ανεξάρτητο φορέα, όπου αυτός υφίσταται, ή με κριτήρια δημοφιλίας, καθώς και με αναφορά στον βαθμό ανταπόκρισης και απήχησης σε κάθε ηλικιακή ομάδα, συμπράττοντα φορέα κοκ ανωτέρω κατά τον αποτελεσματικότερο οικονομικά τρόπο».

Ακόμα πιο αναλυτικά τα κριτήρια της Λίστας Κικίλια βρίσκονται στο έβδομο πρακτικό της Επιτροπής Παραλαβής το οποίο αφορά τη δεύτερη εκταμίευση ποσού για την καμπάνια.



Στη σελίδα 72 αναφέρεται ότι:

«Η επιλογή των μέσων σύμφωνα με την πρόταση του αναδόχου διενεργείται με αναφορά στα ακόλουθα:

Στα διαθέσιμα μερίδια τηλεθέασης για τους τηλεοπτικούς σταθμούς

Στις ακροαματικότητες των ραδιοφωνικών σταθμών Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Περιφέρειας
στη διαθεσιμότητα, τα στοιχεία αναγνωσιμότητας, πωλήσεων και διανομής για τα έντυπα μέσα
στη διείσδυση ανά site βάσει των unique users/browsers όπως αυτοί μετριούνται και καταγράφονται στα Google Analytics των sites.

Περαιτέρω, σύμφωνα με τη δήλωση του αναδόχου και τους όρους της σύμβασης, η επιλογή των μέσων και η αναλυτική κατανομή του υλικού σε αυτά διενεργείται με τήρηση των ακόλουθων κριτηρίων:

Στοιχείων διείσδυσης μέσων από τις εταιρείες α) NIELSEN_TV Audience Measurement για την μέτρηση της τηλεθέασης, β) MRB Hellas S.A, για τις συνήθειες κατανάλωσης μέσων και ακροαματικότητας ραδιοφώνου γ) FOCUS BARI S.A_Bari Report για την διείσδυση των έντυπων μέσων, και για μέσα της περιφέρειας όπου υπάρχουν τέτοιες καταγραφές δ) Google Analytics & Similar Web
Με συνεκτίμηση των ειδικών αναγκών στόχευσης (π.χ Program m atic Digital Buying)

Με διαθέσιμα δημιουργικά υλικά
Με αξιολόγηση των Συνθηκών αγοράς (π.χ τα υπαίθρια μέσα στην παρούσα φάση λόγω των περιορισμών κυκλοφορίας δεν προτάθηκαν)».



ieidiseis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου