Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023

Στέλιος Αγγελουδης : Ζούμε στην πόλη των ματαιωμένων σχεδίων και των ανύπαρκτων έργων

Φιλοξενήθηκα σήμερα στη ραδιοφωνική συχνότητα του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων και, στη διάρκεια της ενδιαφέρουσας συζήτησης, μεταξύ άλλων ανέφερα συνοπτικά τα εξής:

- Οι Θεσσαλονικείς έχουν ακούσει τόσα πολλά ψέματα, παραμύθια και υποσχέσεις που δεν πιστεύουν σε κανέναν. Τους καταλαβαίνω απόλυτα. Ζούμε σε μία πόλη που έχει εξελιχθεί σε πόλη ματαιωμένων σχεδίων και ανύπαρκτων μεγάλων έργων.

- Η Ομάδα για τη Θεσσαλονίκη είναι ανεξάρτητη, υπερκομματική και αδέσμευτη. Αναρωτιέμαι γιατί πρέπει να μας δώσουν σώνει και καλά κάποιο χρώμα. Τα σκουπίδια, τα πεζοδρόμια, ο δημόσιος χώρος, το κυκλοφοριακό δεν έχουν χρώμα.

- Θα δουλέψω σκληρά μαζί με τους συνεργάτες μου, θα είμαι στο δρόμο για να λύνουμε προβλήματα και θα κάνω ό,τι μπορώ για να γίνουν άριστες επιλογές σε πρόσωπα που θα μπουν στη διοίκηση.

Δύο πράγματα να θυμούνται οι συμπολίτες μου: οι πόρτες οι δικές μου και των συνεργατών μου θα είναι πάντα ανοιχτές και θα με βλέπουν σε όλες τις γειτονιές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου