Σε ό,τι αφορά τα τέλη κυκλοφορίας, πληροφορίες αναφέρουν ότι το υπουργείο Οικονομικών προσανατολίζεται στη θέσπιση οικογενειακών κριτηρίων, καθώς και κριτηρίων παλαιότητας του αυτοκινήτου.
Όπως αναφέρει η εφημερίδα Τα Νέα, επικαλούμενη πληροφορίες από το οικονομικό επιτελείο, τα μέχρι 13% ακριβότερα από πέρυσι τέλη κυκλοφορίας που προβλέπει ο εφαρμοστικός νόμος πρόκειται να επαναξιολογηθούν προκειμένου η επίπτωση του μέτρου να μην είναι «οριζόντια», δηλαδή να μην επιβαρύνει το ίδιο όλους ανεξαιρέτως τους ιδιοκτήτες. Ο στόχος είναι να μην επιβαρύνονται το ίδιο δύο κάτοχοι αυτοκινήτων, για παράδειγμα 1.800 κυβικών, που το ένα ταξινομήθηκε φέτος και το άλλο πριν από δέκα χρόνια.
Το δεύτερο κριτήριο που εξετάζεται για τη διαμόρφωση του ύψους του τέλους είναι η οικογενειακή κατάσταση του κατόχου του οχήματος. Αν δηλαδή στο προηγούμενο παράδειγμα ο κάτοχος του αυτοκινήτου έχει δύο παιδιά, δεν θα πληρώσει το ίδιο τέλος με έναν φορολογούμενο χωρίς παιδιά, ο οποίος έχει το ίδιου κυβισμού όχημα.
Το δεύτερο κριτήριο που εξετάζεται για τη διαμόρφωση του ύψους του τέλους είναι η οικογενειακή κατάσταση του κατόχου του οχήματος. Αν δηλαδή στο προηγούμενο παράδειγμα ο κάτοχος του αυτοκινήτου έχει δύο παιδιά, δεν θα πληρώσει το ίδιο τέλος με έναν φορολογούμενο χωρίς παιδιά, ο οποίος έχει το ίδιου κυβισμού όχημα.
Τα δύο αυτά νέα κριτήρια βρίσκονται, σύμφωνα με τις πληροφορίες, στο τραπέζι του αρμόδιου για τη φορολογία αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Παντελή Οικονόμουμε το σκεπτικό να λειτουργήσουν συνδυαστικά μεταξύ τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου