Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Ο Ούγκο Τσάβες αντιμετωπίζει με χιούμορ την αρρώστια του


Ο πρόεδρος της Βενεζουέλας Ούγκο Τσάβες θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση χωρίς μαλλιά, ως αποτέλεσμα της χημειοθεραπείας στην οποία υποβάλλεται για να θεραπευτεί από τον
Ο Ούγκο Τσάβες αντιμετωπίζει με  χιούμορ την αρρώστια του
καρκίνο. «Σε λίγες μέρες θα δείτε έναν καραφλό Τσάβες» είπε σε συνέντευξή του στην κρατική τηλεόραση της χώρας ο σοσιαλιστής ηγέτης, προσθέτοντας πως «τα μαλλιά μου θα πέσουν όλα και θα είμαι κάτι σαν… Γιουλ Τσάβες; Θυμάστε τον Γιουλ Μπρίνερ; Κάπως έτσι», είπε αστειευόμενος.

Ο 56χρονος πρόεδρος μετά την επιστροφή του από την Αβάνα, όπου υποβλήθηκε σε μια σειρά από χειρουργικές επεμβάσεις δεν αποκάλυψε τι είδους καρκίνο αντιμετωπίζει ή τη σοβαρότητα της κατάστασής του. Το μόνο που είπε είναι πως ο όγκος βρίσκεται στην περιοχή της λεκάνης του.
«Η χημειοθεραπεία είναι λεπτομερειακά σχεδιασμένη από επιστήμονες» δήλωσε ο πρόεδρος της Βενεζουέλας, καταλήγοντας: «Είμαι βέβαιος ότι το δεύτερο στάδιο της θεραπείας θα με βοηθήσει να πάρω το δρόμο για την αποκατάσταση της υγείας μου. Έχω πίστη στο Θεό, στην επιστήμη και στους γιατρούς της Κούβας και της Βενεζουέλας, όλους τους ανθρώπους που με φρόντισαν και φυσικά στον εαυτό μου και στη θέλησή μου να ζήσω».
Αναλυτές εκτιμούν ότι, με τον Ούγκο Τσάβες άρρωστο, αλλά και ανένδοτο στο ενδεχόμενο να ορίσει πιθανό αντικαταστάτη του, είναι πολύ πιθανό η Βενεζουέλα να μπει σε περίοδο πολιτικής αστάθειας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου