Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

50άρισε ο Ομπάμα



Ο αμερικανός πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα γιορτάζει σήμερα τα 50ά του γενέθλια, λίγα 24ωρα μετά τη μάχη που έδωσε με τους Ρεπουμπλικάνους για την αύξηση του ορίου χρέους των ΗΠΑ και εν μέσω προεκλογικής εκστρατείας για την επανεκλογή του το 2012.
 
Χθες βράδυ οπαδοί του στο Σικάγο τραγούδησαν για να ευχηθούν "χρόνια πολλά" στον Ομπάμα ο οποίος πήρε μέρος σε αρκετές εκδηλώσεις για τη συγκέντρωση χρημάτων για την προεκλογική του εκστρατεία. 

"Δεν θα μπορούσα να έχω φανταστεί καλύτερο δώρο για τα γενέθλιά μου από το να περάσω αυτή τη βραδιά μαζί σας", δήλωσε ο Ομπάμα, ο οποίος είπε ότι η μεγάλη του κόρη Μαλία, 13 ετών, θα επιστρέψει σήμερα από την κατασκήνωση για να γιορτάσει όλη η οικογένεια μαζί.
Για σήμερα δεν υπάρχει καμία επίσημη εκδήλωση στο ημερολόγιο του αμερικανού προέδρου.
Σε πρόσφατή του συνέντευξη στο ραδιοφωνικό σταθμό NPR ο Ομπάμα είχε δηλώσει: "Προφανώς τα μαλλιά μου είναι πιο γκρίζα από τότε που ανέλαβα τα καθήκοντά μου (στην προεδρία), αλλά εκτός από αυτό νιώθω πολύ καλά".
"Η Μισέλ λέει ότι με βρίσκει ακόμη γοητευτικό και μου φαίνεται ότι αυτό είναι το μόνο που μετράει, έτσι δεν είναι;", επεσήμανε.
Από τους πρώτους που ευχήθηκαν στον Ομπάμα για τα γενέθλιά του ήταν ο ρώσος πρόεδρος Ντμίτρι Μεντβέντεφ με την ευκαιρία μίας τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχαν με θέμα την ένταξη της Ρωσίας στον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου