Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Η Ναταλία ερωτεύτηκε!



Η Ναταλία Γερμανού είναι ερωτευμένη...(Ναι, πάλι!) Σε δηλώσεις της στην εκπομπή "Μεσημεριανή μελέτη", η παρουσιάστρια μίλησε - ανάμεσα στα άλλα - και για την προσωπική της ζωή, χωρίς όμως να αποκαλύψει το όνομα του άνδρα, που της έχει κλέψει την καρδιά. 

Αρχικά, η Ναταλία διέψευσε ότι έχει σχέση με τον δημοσιογράφο Σπύρο Χαριτάτο : "Είναι ένας πολύ αγαπημένος μου φίλος ο Σπύρος και ένα εξαιρετικό παιδί, αλλά δεν είναι ο Σπύρος, όχι".
Σε ερώτηση της δημοσιογράφου, πώς έχει καταφέρει να κρατήσει κρυφή την προσωπική της ζωή, απαντά: " Όταν είναι πολύ νωρίς ακόμα, το προστατεύεις, το κρατάς για τον εαυτό σου".
Η Ναταλία φαίνεται ότι είναι ευτυχισμένη και ότι διανύει μια από τις καλύτερες φάσεις της ζωής της. Δηλώνει σχετικά με αυτό: " Στα προσωπικά θα έλεγα ότι είμαι σε μια πολύ καλή περίοδο, κάτι που είχε να μου συμβεί πολύ καιρό, πολλά χρόνια θα έλεγα...".
Σκέφτεται το επόμενο βήμα, το γάμο; " Νομίζω πως δεν χρειάζεται. Πιστεύω ότι αυτά τα πράγματα είναι ίσως πιο ωραία στις νεαρές ηλικίες, όταν έχεις χαρά να βάλεις το νυφικό σου, να το γλεντήσεις με τους φίλους σου. Εγώ όλα αυτά τα έκανα τότε που ήθελα να τα κάνω. Δεν είμαι σε τέτοια φάση πια...".
enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου