Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

Ούμπιντες: Θέλω να συνεχίσω στον Άρη

Την ώρα που αρκετοί περισσότεροι παίκτες του Άρη αποχωρούν από την ομάδα λόγω των δυσκολιών και των χρημάτων που τους οφείλονται, υπάρχει και
κάποιος που ξεκαθαρίζει ότι θέλει ναν μείνει. Η παρουσία του Χαβιέρ Ουμπίντες ήταν από τα λίγα καλά στη φετινή σεζόν των κιτρίνων. Ο ίδιος παρακολουθεί τις εξελίξεις στον ΑΡΗ και δείχνει διατεθειμένος να κάνει λίγες μέρες ακόμη υπομονή: «Δεν έγινε κάποια συνάντηση με τη
διοίκηση για το θέμα των χρημάτων μου και δεν ξέρω μέχρι τώρα πως θα εξελιχθεί το όλο ζήτημα. Βρίσκομαι σε αναμονή και περιμένω ενημέρωση για το πότε θα μου καταβληθούν τα δεδουλευμένα μου. Πρώτη μου προτεραιότητα σαφώς και είναι ο Άρης, αφού έχω ακόμη δύο χρόνια συμβόλαιο. Δεν μου έχει γίνει πρόταση από άλλη ομάδα και προσωπικά δεν έχω μιλήσει με κανέναν» είπε ο παίκτης στο Allaboutaris.com και πρόσθεσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την παρουσία μου στη Θεσσαλονίκη, τόσο εγώ όσο και η οικογένειά μου. Θέλω να συνεχίσω και να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τον στόχο της την επόμενη χρονιά που είναι η έξοδος στην Ευρώπη. Φέτος δεν εξελίχθηκαν τα πράγματα όπως τα θέλαμε και φταίμε όλοι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου