Σημαντική πτώση καταγράφεται στις μετακινήσεις των τουριστών από τη Θεσσαλονίκη προς τη Χαλκιδική με
τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ. Η μείωση φαίνεται και από το γεγονός ότι τις
καθημερινές κυκλοφορούν τα 56 από τα 59 λεωφορεία του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής,
όταν τα προηγούμενα χρόνια όχι μόνο κυκλοφορούσαν όλα τα λεωφορεία, αλλά
έκαναν και δεύτερη βάρδια, κάτι που φέτος έχει καταργηθεί. Οπως
περιγράφει ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, Γιώργος Αρβανιτίδης, η πτώση
είναι δραματική στο δεύτερο πόδι, κυρίως στους μακρινούς
προορισμούς, όπως η Σάρτη, η Συκιά, το Πόρτο Κουφό, η Τορώνη, αλλά και ο Μαρμαράς. Εκεί, ανάλογα και με τον τελικό προορισμό, η πτώση κυμαίνεται, σε σχέση με πέρσι, από 45% έως και 55%! Η κατρακύλα αυτή αποδίδεται, από τον κ. Αρβανιτίδη, στο ότι πολλοί από τους επισκέπτες της Χαλκιδικής κατάργησαν τις διανυκτερεύσεις. Ετσι, δεν ξεκινούν για έναν τόσο μακρινό προορισμό αυθημερόν.
Αντίθετα, μεγαλύτερη πληρότητα παρουσιάζεται στις κοντινές διαδρομές, του πρώτου ποδιού. Ειδικότερα, μέχρι και την Παραλία Διονυσίου καταγράφεται αύξηση του επιβατικού κοινού, με τον κόσμο να επιλέγει εξίσου την Καλλικράτεια, τα Νέα Πλάγια, τα Νέα Φλογητά, τη Σωζόπολη, προορισμούς οι οποίοι ενδείκνυνται για αυθημερόν βουτιές. Αξιοσημείωτη είναι επίσης, σύμφωνα πάντα με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, η αύξηση του αριθμού των επιβατών που κατευθύνονται στη Νέα Ηράκλεια. «Η Καλλιθέα παρουσιάζει άνοδο, ως προορισμός, από τις 14 Ιουλίου και μετά. Το ίδιο ισχύει και για την Ποτίδαια. Αντίθετα, μείωση καταγράφεται σε Κρυοπηγή, Χανιώτη, Πολύχρονο και Παλιούρι», σημειώνει ο κ. Αρβανιτίδης.
Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, περιγράφοντας το επιβατικό κοινό, λέει ότι πρόκειται, κυρίως, για φοιτητές και γενικότερα νεολαίους. Εξάλλου, η μέρα της εβδομάδας με τη μεγαλύτερη πληρότητα είναι η Παρασκευή, μετά τις 2.30 το μεσημέρι. Ακολουθεί το Σάββατο, από το πρωί και μέχρι τις 4 το μεσημέρι. Τις Κυριακές, όπως είναι αναμενόμενο, από το μεσημέρι και μετά υπάρχει επιστροφή.
Μικρή ανάκαμψη καταγράφηκε το Μάιο και το πρώτο 15νθήμερο του Ιουνίου, οπότε το επιβατικό κοινό αυξήθηκε κατά 4% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα, ενώ ακολούθησε νέα πτώση.
Πληροφορίες: Αγγελιοφόρος
προορισμούς, όπως η Σάρτη, η Συκιά, το Πόρτο Κουφό, η Τορώνη, αλλά και ο Μαρμαράς. Εκεί, ανάλογα και με τον τελικό προορισμό, η πτώση κυμαίνεται, σε σχέση με πέρσι, από 45% έως και 55%! Η κατρακύλα αυτή αποδίδεται, από τον κ. Αρβανιτίδη, στο ότι πολλοί από τους επισκέπτες της Χαλκιδικής κατάργησαν τις διανυκτερεύσεις. Ετσι, δεν ξεκινούν για έναν τόσο μακρινό προορισμό αυθημερόν.
Αντίθετα, μεγαλύτερη πληρότητα παρουσιάζεται στις κοντινές διαδρομές, του πρώτου ποδιού. Ειδικότερα, μέχρι και την Παραλία Διονυσίου καταγράφεται αύξηση του επιβατικού κοινού, με τον κόσμο να επιλέγει εξίσου την Καλλικράτεια, τα Νέα Πλάγια, τα Νέα Φλογητά, τη Σωζόπολη, προορισμούς οι οποίοι ενδείκνυνται για αυθημερόν βουτιές. Αξιοσημείωτη είναι επίσης, σύμφωνα πάντα με τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, η αύξηση του αριθμού των επιβατών που κατευθύνονται στη Νέα Ηράκλεια. «Η Καλλιθέα παρουσιάζει άνοδο, ως προορισμός, από τις 14 Ιουλίου και μετά. Το ίδιο ισχύει και για την Ποτίδαια. Αντίθετα, μείωση καταγράφεται σε Κρυοπηγή, Χανιώτη, Πολύχρονο και Παλιούρι», σημειώνει ο κ. Αρβανιτίδης.
Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, περιγράφοντας το επιβατικό κοινό, λέει ότι πρόκειται, κυρίως, για φοιτητές και γενικότερα νεολαίους. Εξάλλου, η μέρα της εβδομάδας με τη μεγαλύτερη πληρότητα είναι η Παρασκευή, μετά τις 2.30 το μεσημέρι. Ακολουθεί το Σάββατο, από το πρωί και μέχρι τις 4 το μεσημέρι. Τις Κυριακές, όπως είναι αναμενόμενο, από το μεσημέρι και μετά υπάρχει επιστροφή.
Μικρή ανάκαμψη καταγράφηκε το Μάιο και το πρώτο 15νθήμερο του Ιουνίου, οπότε το επιβατικό κοινό αυξήθηκε κατά 4% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα, ενώ ακολούθησε νέα πτώση.
Πληροφορίες: Αγγελιοφόρος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου