Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Αγκάνθο: Η πόλη περιμένει το ματς- Πρέπει να κερδίσουμε

Για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ μίλησε στην κάμερα της NOVA ο Νταβίντ Αγκάνθο. "Οι περιστάσεις σίγουρα δεν είναι οι καλύτερες για να αντιμετωπίσεις το επερχόμενο
ντέρμπι. Από εκεί και πέρα, αυτοί που παραμένουν, είμαστε εμείς οι ποδοσφαιριστές, διότι εμείς έχουμε κληθεί να βγάλουμε εις πέρας ένα δύσκολο έργο και αυτό θα κάνουμε. Ο προπονητής (σ.σ Αλκαράθ) πήρε τις δικές του αποφάσεις τις οποίες πρέπει να σεβαστούμε. Εξάλλου αυτό έπραξε και η διοίκηση. Πρέπει, λοιπόν, να κοιτάξουμε τι θα κάνουμε εμείς, ώστε να ανταποκριθούμε, κερδίζοντας το επόμενο παιχνίδι" ανέφερε. και πρόσθεσε: "Το καταλαβαίνω το ντέρμπι, καθώς ήδη το έχω νιώσει μία φορά. Το νιώθω και στην πόλη. Ολοι το περιμένουν με αγωνία. Με σταματάνε στο δρόμο και μου μιλάνε γι αυτό! Από εκεί και πέρα όμως, είμαστε επαγγελματίες και σε μια τόσο απαιτητική κατάσταση στην οποία βρίσκεται η ομάδα, πρέπει να διεκδικήσουμε τους τρεις πόντους. Είτε παίζουμε με τον ΠΑΟΚ, είτε με τον Παναθηναϊκό ή με τον Ολυμπιακό. Για μας είναι το ίδιο. Πρόκειται για τρεις πόντους, τους οποίους πρέπει να διεκδικήσουμε μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Η αντιπαλότητα υπάρχει, η πόλη περιμένει το ματς, το γήπεδο θα είναι γεμάτο και αυτό είναι ένα επιπλέον κίνητρο για εμάς, ώστε να φτάσουμε στο νικηφόρο αποτέλεσμα". Σχολιάζοντας την αποχώρηση Αλκαράθ, είπε: "Με ξάφνιασε πάρα πολύ! Κυρίως ο τρόπος με τον οποίο έγινε. Τα πράγματα έγιναν πολύ βιαστικά, κανείς δεν ενημερώθηκε για τίποτα. Η δουλειά μας όμως δεν είναι να κρίνουμε αποφάσεις. Πήρε την απόφασή του, εμείς τη σεβόμαστε και συνεχίζουμε τη δουλειά μας η οποία είναι να κερδίζουμε τα παιχνίδια. Οσον αφορά τον προπονητή, του εύχομαι ολόψυχα καλή τύχη και εστιάζω στην ομάδα μου".
Σχετικά με την πίεση που αισθάνονται οι παίκτες ενόψει του ντέρμπι, ο Αγκάνθο σχολίασε: "Σίγουρα το έργο μας είναι αρκετά δύσκολο, η κατάσταση είναι περίπλοκη, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε να δίνουμε τη μάχη μας. Εγώ είμαι μέλος αυτής της οικογένειας έξι μήνες κοντά και από την πρώτη στιγμή είχα καταλάβει τι έπρεπε να γίνει. Δίνω τη μάχη μου και μαζί με τους συμπαίκτες μου, θα προσπαθήσουμε να βγάλουμε την ομάδα από τη δύσκολη θέση στην οποία έχει περιέλθει".
thestival

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου