Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Ο Βαρβιτσιώτης για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης

Διαφορετικό μοντέλο αξιοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, σε σχέση με αυτό που ίσχυσε στον Πειραιά, θα πρόκρινε προσωπικά ο αρμόδιος υπουργός, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, αν και, όπως διευκρίνισε, η τελική απόφαση «βρίσκεται στα χέρια του μετόχου (σ.σ. ΤΑΙΠΕΔ)».
«Βεβαίως έχω τις δικές μου απόψεις για το πώς πρέπει να προχωρήσει η Θεσσαλονίκη. Πιστεύω ότι πρέπει να είναι
διαφορετικό το μοντέλο από ό,τι στον Πειραιά», είπε στο περιθώριο του συνεδρίου του Economist.
Ερωτηθείς από δημοσιογράφους για το ποιο πιστεύει ότι θα ήταν το ιδανικό μοντέλο, απάντησε ότι «υπάρχουν πολλά μοντέλα. Μπορεί να γίνει και το ένα και το άλλο (σ.σ. παραχωρήσεις και πώληση μετοχών) συνδυαστικά».
«Στηρίζω την απόφαση της κυβέρνησης για την πώληση πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του ΟΛΠ. Και μετά τον Πειραιά προτεραιότητα είναι να οριστικοποιήσουμε το πλαίσιο αποφάσεων για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ώστε το 2014 να προχωρήσουμε στη βάση της όποιας απόφασης έχει ληφθεί από το μέτοχο και την κυβέρνηση. Σε κάθε περίπτωση, δεν πρέπει να γίνει μία ακόμη ιστορία, την οποία συζητάμε και ξανασυζητάμε, αλλά, χωρίς ποτέ να καταλήγουμε», σημείωσε.
Πρόσθεσε ότι δημιουργείται μέσα στο υπουργείο μηχανισμός, που ελέγχει και εποπτεύει τις συμβάσεις στα λιμάνια («μέχρι σήμερα αυτό γινόταν μόνο κατ' όνομα»). Το λιμάνι Θεσσαλονίκης έχει την ιδιομορφία ότι ξεκινά από την «καρδιά» της πόλης, δεν είναι στην Περιφέρειά της, «άρα έχει και κοινωνική χρήση, πέρα από την οικονομική και κοινωνική του διάσταση», σημείωσε και πρόσθεσε πως «πρέπει να γίνει σεβαστή η άποψη των φορέων της Θεσσαλονίκης για τον τρόπο αξιοποίησης του λιμανιού».
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου