Με ιδιαίτερα σκληρή γλώσσα απαντά το υπουργείο Μεταφορών στον ΣΥΡΙΖΑ ο
οποίος σε πρόσφατη ανακοίνωση του χαρακτήρισε «διαρκές σκάνδαλο»τη
λειτουργία του ΟΑΣΘ, επικαλούμενος τις συνεχείς επιδοτήσεις προς τον
οργανισμό από το κράτος.
Ειδικότερα το υπουργείο Μεταφορών στην ανακοίνωση του αναφέρει χαρακτηριστικά: «Eίναι τόσο ακατανόητο το μένος του
ΣΥΡΙΖΑ εναντίον του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, των εργαζομένων σε αυτόν, αλλά και των Θεσσαλονικέων πολιτών, που προσπαθεί με ψευδή στοιχεία να αμαυρώσει μια επιτυχή συμφωνία που έγινε προς όφελος του επιβατικού κοινού αλλά και του Κρατικού Προϋπολογισμού.Αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ ότι η Κυβέρνηση χαρίζει 120,7 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για «υποτιθέμενες εκκρεμότητες των ετών 2010-2013».
Πληροφορούμε λοιπόν ότι «οι υποτιθέμενες εκκρεμότητες» αναφέρονται σε τελεσίδικες αποφάσεις του Διαιτητικού Δικαστηρίου, οι οποίες επιδίκασαν το ποσό των 50 εκατ. ευρώ για τα έτη 2010-2011 και αφορούσαν επιδότηση του κράτους προκειμένου οι πολίτες να μετακινούνται με εισιτήριο ύψους 0,80 ευρώ ακόμη και σε απόσταση 80 χιλιομέτρων.
Τα ποσά των δικαστικών αποφάσεων το κράτος είναι υποχρεωμένο να καταβάλλει, εκτός αν ο ΣΥΡΙΖΑ μαζί με το σχίσιμο του Μνημονίου υπόσχεται «να σχίσει» και τις Δικαστικές αποφάσεις».
Παράλληλα στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι «επιμελώς ο ΣΥΡΙΖΑ αποκρύπτει ότι με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις επέρχεται μείωση του βάρους του Κρατικού Προϋπολογισμού ύψους 250εκατ. ευρώ για την τριετία 2014-2017, ποσά τα οποία θα επιβάρυναν όλους τους φορολογουμένους.
Συγκεκριμένα από 120-135 εκατ. ετησίως που επιδοτείτο ο ΟΑΣΘ η επιδότηση μετά τη νέα ρύθμιση διαμορφώνεται στα 47,105 εκατ. ευρώ για το 2015, 41,6 εκατ. ευρώ για το 2016 και 39, 01 εκατ. ευρώ για το 2017, ενώ το εισιτήριο για τους Θεσσαλονικείς εξορθολογίζεται και διαμορφώνεται στο μικρότερο δυνατό ύψος που κρίθηκε απολύτως αναγκαίο (από 0,80 σε 1 ευρώ ) τιμή πολύ μικρότερη από αυτή των Αθηνών , δηλαδή των δημόσιων συγκοινωνιών, υπέρ των οποίων τόσο υπερθεματίζει ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά και όλων των άλλων πόλεων της χώρας.
Επιμελώς ακόμη αποκρύπτει ο ΣΥΡΙΖΑ ότι για 3 ή 4 ακυρώσεις το ύψος του εισιτηρίου στη Θεσσαλονίκη διαμορφώνεται στα 0,50 ευρώ, ότι οι μηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών παραμένουν σταθερές, ενώ οι τριμηνιαίες και οι ετήσιες μειώνονται.
Επιμελώς ακόμη αποκρύπτει ο ΣΥΡΙΖΑ ότι με τις υπογραφείσες Κ.Υ.Α. γίνεται για πρώτη φορά περικοπή όλων των δαπανών της λειτουργίας του ΟΑΣΘ συμπεριλαμβανομένων και των δαπανών του προσωπικού, μειώνεται το επιχειρηματικό κέρδος των μετόχων, και επιπλέον υποχρεώνονται οι μέτοχοι αφενός μεν να αποποιηθούν του δικαιώματος προσφυγής στα Διαιτητικά Δικαστήρια αφετέρου αναλαμβάνουν να καλύψουν από το επιχειρηματικό τους κέρδος τις όποιες αποκλίσεις διαπιστωθούν από το πρόγραμμα εξυγίανσης.
Δυστυχώς όμως, ο ΣΥΡΙΖΑ μόνο για το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης δεν ενδιαφέρεται. Και αυτό το λέει καθαρά στην ανακοίνωσή του.
Θέλει να κρατικοποιήσει τις αστικές συγκοινωνίες γιατί κάποιοι από τους παλαιούς συνδικαλιστές του κόμματός του, ονειρεύονται τις παλιές εποχές με τα πάρτυ στις αστικές συγκοινωνίες. Δυστυχώς όμως γι΄αυτούς οι εποχές αυτές πέρασαν ανεπιστρεπτί.
Τέλος, θέλουμε να πληροφορήσουμε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι το υπουργείο δεν έχει λάβει γνώση για εισαγγελική έρευνα για τον ΟΑΣΘ. Εάν όμως αυτή διεξάγεται, αυτό είναι δουλειά της Δικαιοσύνης, η οποία απερίσπαστη κάνει την δουλειά της.
Για εμάς, το μεγαλύτερο πρόβλημα που λύσαμε ήταν ότι από τον Αύγουστο που υπεγράφησαν οι δύο αποφάσεις, οι πολίτες της Θεσσαλονίκης μπορούν και κινούνται ελεύθερα, χωρίς το άγχος της μη ύπαρξης αστικής συγκοινωνίας, οι δε επαγγελματικοί φορείς της Πόλης (Επιμελητήρια, Δήμοι, Επαγγελματικές Οργανώσεις κλπ) ανακουφίστηκαν με την λύση του προβλήματος της μετακίνησης των πολιτών. Ο μόνος που δεν ευχαριστήθηκε είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Πραγματικά λυπούμαστε γι αυτόν και την παρέα του».
Ειδικότερα το υπουργείο Μεταφορών στην ανακοίνωση του αναφέρει χαρακτηριστικά: «Eίναι τόσο ακατανόητο το μένος του
ΣΥΡΙΖΑ εναντίον του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, των εργαζομένων σε αυτόν, αλλά και των Θεσσαλονικέων πολιτών, που προσπαθεί με ψευδή στοιχεία να αμαυρώσει μια επιτυχή συμφωνία που έγινε προς όφελος του επιβατικού κοινού αλλά και του Κρατικού Προϋπολογισμού.Αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ ότι η Κυβέρνηση χαρίζει 120,7 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΘ για «υποτιθέμενες εκκρεμότητες των ετών 2010-2013».
Πληροφορούμε λοιπόν ότι «οι υποτιθέμενες εκκρεμότητες» αναφέρονται σε τελεσίδικες αποφάσεις του Διαιτητικού Δικαστηρίου, οι οποίες επιδίκασαν το ποσό των 50 εκατ. ευρώ για τα έτη 2010-2011 και αφορούσαν επιδότηση του κράτους προκειμένου οι πολίτες να μετακινούνται με εισιτήριο ύψους 0,80 ευρώ ακόμη και σε απόσταση 80 χιλιομέτρων.
Τα ποσά των δικαστικών αποφάσεων το κράτος είναι υποχρεωμένο να καταβάλλει, εκτός αν ο ΣΥΡΙΖΑ μαζί με το σχίσιμο του Μνημονίου υπόσχεται «να σχίσει» και τις Δικαστικές αποφάσεις».
Παράλληλα στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι «επιμελώς ο ΣΥΡΙΖΑ αποκρύπτει ότι με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις επέρχεται μείωση του βάρους του Κρατικού Προϋπολογισμού ύψους 250εκατ. ευρώ για την τριετία 2014-2017, ποσά τα οποία θα επιβάρυναν όλους τους φορολογουμένους.
Συγκεκριμένα από 120-135 εκατ. ετησίως που επιδοτείτο ο ΟΑΣΘ η επιδότηση μετά τη νέα ρύθμιση διαμορφώνεται στα 47,105 εκατ. ευρώ για το 2015, 41,6 εκατ. ευρώ για το 2016 και 39, 01 εκατ. ευρώ για το 2017, ενώ το εισιτήριο για τους Θεσσαλονικείς εξορθολογίζεται και διαμορφώνεται στο μικρότερο δυνατό ύψος που κρίθηκε απολύτως αναγκαίο (από 0,80 σε 1 ευρώ ) τιμή πολύ μικρότερη από αυτή των Αθηνών , δηλαδή των δημόσιων συγκοινωνιών, υπέρ των οποίων τόσο υπερθεματίζει ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά και όλων των άλλων πόλεων της χώρας.
Επιμελώς ακόμη αποκρύπτει ο ΣΥΡΙΖΑ ότι για 3 ή 4 ακυρώσεις το ύψος του εισιτηρίου στη Θεσσαλονίκη διαμορφώνεται στα 0,50 ευρώ, ότι οι μηνιαίες κάρτες απεριορίστων διαδρομών παραμένουν σταθερές, ενώ οι τριμηνιαίες και οι ετήσιες μειώνονται.
Επιμελώς ακόμη αποκρύπτει ο ΣΥΡΙΖΑ ότι με τις υπογραφείσες Κ.Υ.Α. γίνεται για πρώτη φορά περικοπή όλων των δαπανών της λειτουργίας του ΟΑΣΘ συμπεριλαμβανομένων και των δαπανών του προσωπικού, μειώνεται το επιχειρηματικό κέρδος των μετόχων, και επιπλέον υποχρεώνονται οι μέτοχοι αφενός μεν να αποποιηθούν του δικαιώματος προσφυγής στα Διαιτητικά Δικαστήρια αφετέρου αναλαμβάνουν να καλύψουν από το επιχειρηματικό τους κέρδος τις όποιες αποκλίσεις διαπιστωθούν από το πρόγραμμα εξυγίανσης.
Δυστυχώς όμως, ο ΣΥΡΙΖΑ μόνο για το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης δεν ενδιαφέρεται. Και αυτό το λέει καθαρά στην ανακοίνωσή του.
Θέλει να κρατικοποιήσει τις αστικές συγκοινωνίες γιατί κάποιοι από τους παλαιούς συνδικαλιστές του κόμματός του, ονειρεύονται τις παλιές εποχές με τα πάρτυ στις αστικές συγκοινωνίες. Δυστυχώς όμως γι΄αυτούς οι εποχές αυτές πέρασαν ανεπιστρεπτί.
Τέλος, θέλουμε να πληροφορήσουμε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι το υπουργείο δεν έχει λάβει γνώση για εισαγγελική έρευνα για τον ΟΑΣΘ. Εάν όμως αυτή διεξάγεται, αυτό είναι δουλειά της Δικαιοσύνης, η οποία απερίσπαστη κάνει την δουλειά της.
Για εμάς, το μεγαλύτερο πρόβλημα που λύσαμε ήταν ότι από τον Αύγουστο που υπεγράφησαν οι δύο αποφάσεις, οι πολίτες της Θεσσαλονίκης μπορούν και κινούνται ελεύθερα, χωρίς το άγχος της μη ύπαρξης αστικής συγκοινωνίας, οι δε επαγγελματικοί φορείς της Πόλης (Επιμελητήρια, Δήμοι, Επαγγελματικές Οργανώσεις κλπ) ανακουφίστηκαν με την λύση του προβλήματος της μετακίνησης των πολιτών. Ο μόνος που δεν ευχαριστήθηκε είναι ο ΣΥΡΙΖΑ. Πραγματικά λυπούμαστε γι αυτόν και την παρέα του».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου