Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Φεύγει ο Λυκούδης απο τη ΔΗΜΑΡ αλλά οχι σήμερα

«Υπάρχει θέμα παρουσίας μας στο κόμμα, αλλά δεν θα κάνουμε σήμερα κάποιες ανακοινώσεις» δήλωσε χαρακτηριστικά ο πρώην γραμματέας της ΔΗΜΑΡ Σπύρος Λυκούδης, σχετικά με πληροφορίες που τον ήθελαν να ανακοινώνει σήμερα την επίσημη αποχώρηση του από τη ΔΗΜΑΡ. «Είμαι σε μία φάση σοβαρών, σε
σχέση με μένα και τη ΔΗΜΑΡ, αποφάσεων. Η δική μου σχέση με τη ΔΗΜΑΡ είναι και πολιτικά και συναισθηματικά φορτωμένη και σκέφτομαι τα πάντα.Έχω πάρει τις αποφάσεις μου σχετικά με τη ΔΗΜΑΡ, αλλά αφήστε μου ένα χρονικό περιθώριο για να μπορέσω να τις εκθέσω με έναν τρόπο διακριτικό και απέναντι στη ΔΗΜΑΡ» ανέφερε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή του σε ραδιοφωνική εκπομπή. Μιλώντας στον ΒΗΜΑ FM ο κ. Λυκούδης σημείωσε πως: «η ΔΗΜΑΡ δεν έχει σχέση με αυτό το κόμμα που ψήφισαν οι 350.000 Έλληνες το 2012 ...η ΔΗΜΑΡ διολισθαίνει προς τον ΣΥΡΙΖΑ».
Σχετικά με την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας τόνισε πως: «Η χώρα χρειάζεται πολιτική σταθερότητα και η παρούσα Βουλή μπορεί και πρέπει να εκλέξει Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Δεν πιστεύω ότι ο τόπος χρειάζεται εκλογές. Χρειάζεται σταθερότητα, διότι βρίσκεται η χώρα σε μια λεπτή φάση και χρειάζεται συνεννόηση για να εκλέξει ΠτΔ και να αποφύγει το ενδεχόμενο των εκλογών. Εάν προταθεί ο κ. Κουβέλης, πιστεύω ότι είναι ένα πρόσωπο που μπορεί να συγκεντρώσει συναινέσεις και εγώ προφανώς θα τον ψηφίσω.»
Τέλος για το ενδεχόμενο να ακολουθήσουν την έξοδο από τη ΔΗΜΑΡ και άλλα στελέχη ή βουλευτές ανέφερε:«Νομίζω ναι. Δεν ξέρω (αν θα ακολουθήσουν). Είναι θέμα πώς τοποθετείται κάποιος σε τέτοια ζητήματα. Αλλά πολύς κόσμος στη ΔΗΜΑΡ αναρωτιέται αν ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεται τις θέσεις και τις πολιτικές της σήμερα είναι ο σωστός.»

e-giakoumis

1 σχόλιο:

  1. αντε ρε λυκουδη.κανε την υπερβαση.το πασοκ εκανε την δικη του με την ελια.περιμενει τωρα τους δημαριτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή