Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Μιχάλης Καρχιμάκης : Προς αποκατάσταση μιας αλήθειας

Με αφορμή τις διαρροές και τον άτυχή παραλληλισμό  που επιχειρείται να γίνει μεταξύ των εγγράφων που έχει στην διάθεση του ό π.υπουργός κ.πανουσης ,
με την άδικη και στημένη απο υπόπτους κύκλους,υπόθεση της τότε δίωξης μου για την οποία αντίτάχθηκε  το σύνολο σχεδόν του πολιτικου και του νομικού κόσμου,
ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ έγγραφα της ΕΥΠ που ΔΗΘΕΝ βρέθηκαν στην κατοχή μου και την εγγύηση του 1 εκατ ευρω που μου επιβλήθηκε.



Θέλω να διευκρίνησω και να αποκαταστήσω την απόλυτη και μοναδική αληθεια .

1)ΟΥΔΕΠΟΤΕ απο την έρευνα που διενεργήθηκε σε μένα ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΕΓΓΡΑΦΑ της ΕΥΠ,και αυτό το αναφέρει και ο ίδιος ο αρμόδιος ανακριτής.

Το μονο που βρέθηκε ηταν έγγραφο του στρατού,οταν ήμουν κοινοβουλευτικός υπεύθυνος άμυνας που υπό την θεσμική μου ιδιότητα κατέθεσα νομίμως με ερώτηση μου στην βουλή ,επισημαίνοντας,την αγωνία κάποιων στελεχών των Ε.Δ για να μην θρηνήσουμε νέα θυματα μετα την πτώση του ΣΙΝΟΥΚ και επι του οποίου θεσμικά απάντησε δημόσια ο αρμόδιος υπουργός οπου εκ της δημόσιας και εκτενους απαντήσεως του στην βουλή δεν είχε απόρρητο χαρακτήρα .

2)ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΚΑΤΕΘΕΣΑ ΕΓΓΥΗΣΗ 1 εκατ.ευρω.
Η τότε σκανδαλώδης και ατυχής εγγύηση του 1 εκατ ευρω που επιχειρήθηκε να επιβληθεί,
ΑΠΕΣΥΡΘΗ ολοσχερώς σε λίγες μέρες αργότερα λόγω του παραλόγου και του ασυμβατου χαρακτήρα της.

Καλό λοιπόν θα ειναι να υπάρχει η δέουσα προσοχή απο οσους ατυχώς επιχειρούν να διοχετευσουν  κάποια δεδομένα για το πρόσωπο μου μη ανταποκρινόμενα στην περίσταση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου