Δευτέρα 29 Αυγούστου 2016

Γ. Μπουτάρης: Να επιβληθούν πρόστιμα στους καπνιστές και τα καταστήματα - Εγώ δεν είμαι χαζός που βγαίνω έξω

Το θέμα των δράσεων της αντικαρκινικής εταιρείας με σκοπό τη μείωση του καπνίσματος σε δημόσιους χώρους, συζητήθηκε νωρίτερα στο δημοτικό συμβούλιο του δήμου Θεσσαλονίκης.Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης μάλιστα το πήγε ένα
βήμα παραπέρα, ζητώντας η δημοτική αστυνομία να επιβάλλει πρόστιμα στα καταστήματα που επιτρέπεται το κάπνισμα.

"Να ξεκινήσουν έλεγχοι στα μαγαζιά. Να δοθούν εντολές στη δημοτική αστυνομία να γράφουν τα καταστήματα στα οποία βρίσκουν καπνιστή  και να τρώει και το κατάστημα και ο καπνιστής πρόστιμα. Εγώ είμαι φανατικός καπνιστής, καπνίζω δύο πακέτα τη μέρα. Δεν είμαι χαζός που πηγαίνω σε εστιατόρια και βγαίνω έξω για να καπνίσω", τόνισε ο κ. Μπουτάρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου