Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

Το συμβόλαιο και τα bonus του Ροντρίγκες στη Γαλατά - Πόσα πήρε ο ΠΑΟΚ

Η Γαλατασαράι ανακοίνωσε και επίσημα την απόκτηση του Γκάρι Ροντρίγκες από τον ΠΑΟΚ, έναντι 3.500.000 ευρώ. Ο άσος από το Πράσινο Ακρωτήρι αποτελεί και τυπικά πλέον ποδοσφαιριστή της τουρκικής ομάδας, έχοντας υπογράψει συμβόλαιο
4.5 ετών.

Όπως προαναφέραμε, η "ασπρόμαυρη" ΠΑΕ έβαλε 3.5 εκατομμύρια ευρώ στα ταμεία της, όπως επιβεβαίωσε ο τουρκικός σύλλογος, ενώ σε περίπτωση μεταπώλησης ο Δικέφαλος θα πάρει το 20% των χρημάτων.
"Είμαι χαρούμενος που τώρα θα παίζω για έναν τόσο σπουδαίο σύλλογο", τόνισε ο Ροντρίγκες και συνέχισε: "Είμαι ενθουσιασμένος που που βρίσκομαι εδώ. Θα δώσω τα πάντα για τον σύλλογο. Ήδη ξέρω πολλά για τη Γαλατάσαράι".
"Ξέρω πως η ομάδα έχει μεγάλη ιστορία. Ο Χασάν Σας ήταν ένας από τους αγαπημένους μου παίκτες όταν ήμουν μικρός. Θέλω οι φίλοι της Γαλατάσαράι να ξέρουν πως θα βάλω την καρδιά μου στο γήπεδο για αυτούς. Αυτοί θα είναι πάντα δίπλα μας. Με τιμά που θα έχω την ευκαιρία να παίξω για αυτούς τους σπουδαίος φιλάθλους".
Τα χρήματα που θα εισπράξει o Ροντρίγκες
Ο 26άχρομος εξτρέμ θα παίρνει 1.350.000 ευρώ για κάθε χρόνο του συμβολαίου του, ενώ εντυπωσιακά είναι και τα μπόνους. Για κάθε ματς που θα αγωνίζεται στο τουρκικό πρωτάθλημα και σε διοργανώσεις της UEFA (Champions League, Europa League) θα παίρνει 4.000 ευρώ.
Αυτά τα 4.000 ευρώ θα τα παίρνει για τα ματς στα οποία θα ξεκινά στην 11άδα. Τα μισά, δηλαδή 2.000 ευρώ θα παίρνει για τα ματς που μπαίνει απλά ως αλλαγή. Αν είναι στην 18άδα και δεν παίξει καθόλου θα πάρει 1000 ευρώ! Για κάθε ματς που δεν θα είναι στην 18άδα δεν παίρνει ούτε ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου