Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2018

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ : ΤΑ ΑΝΑΠΆΝΤΗΤΑ ΕΡΩΤΉΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΕΘΕΣΑ, ΚΑΤΆ ΤΗΝ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΎ ΣΥΜΒΟΥΛΊΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΟΙΚΉΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΑΣΘ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΣΕΘ

Αποτέλεσμα εικόνας για χρηστος παπαστεργιου1. Πώς θα υλοποιήσει τους στόχους του, ως το τέλος του 2019 ο ΟΣΕΘ, όταν στελεχώνεται από ελάχιστους υπαλλήλους και, ενδεικτικό της κατάστασής του, δεν διαθέτει καν ιστοσελίδα ;;;
2. Πόσα λίτρα καυσίμων αγοράστηκαν, συγκριτικά, στα δύο υπό εξέταση διαστήματα (Αύγουστος-Δεκέμβριος 2016 και 2017); Πόσα χιλιόμετρα έγιναν με επιβάτες (παραγωγικά χιλιόμετρα); Υπάρχει
καρτέλα κίνησης για κάθε λεωφορείο;
3. Πόσα οχήματα είχαν και πόσα έχουν πιστοποίηση από ΚΤΕΟ; Η ΕΛΒΟ, εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις που είχε αναλάβει έναντι του ΟΑΣΘ, από προηγούμενη σύμβαση; Η επιλογή της έγινε κατόπιν διαγωνισμού; Υπάρχει συμβατική υποχρέωση των εταιριών οι οποίες προμηθεύουν με λεωφορεία τον ΟΑΣΘ, για την συντήρησή τους; Αν ναι, τηρείται;
4. Τα έσοδα των δύο, υπό σύγκριση, πενταμήνων από ποιές πηγές προήλθαν (τακτική και έκτακτη επιχορήγηση, διαφορά ΦΠΑ, εισιτήρια κ.α.); Αντιστοίχως, τα έξοδα, που οφείλονται;
5. Την άνω των 130 εκατομμυρίων αντισταθμιστική οφειλή του Κράτους προς τον ΟΑΣΘ, εξακολουθεί να την διεκδικεί η νέα διοίκηση;
6. Συνεχίζει η νέα διοίκηση να υποβάλλει μηνύσεις σε όσους παρακωλύουν, παράνομα, την κίνηση των λεωφορείων;
Υ. Γ. : Εκτός από τα δικά μου, έμειναν αναπάντητα και πολλά άλλα ερωτήματα και παρατηρήσεις δημοτικών συμβούλων. Τελικά ήταν μια ανώφελη ενημέρωση, η οποία απλώς κατέδειξε την ανικανότητα και τα, κομματικά, κριτήρια επιλογής των διοικήσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου