Παρασκευή 29 Μαρτίου 2019

Σάββας Τσιτουρίδης : Άκομψη η αντίδραση του κ. Μητσοτάκη - Δείχνει ότι οι "Έλληνες Ριζοσπάστες" έχουν απήχηση

Αποτέλεσμα εικόνας για Σάββας Τσιτουρίδης :"Για τις αντιδράσεις από τη Ν.Δ, και συγκεκριμένα από τον πρόεδρο του κόμματος, μίλησε μεταξύ άλλων το πρώην στέλεχος της Ν.Δ και ιδρυτής του κόμματος "Έλληνες Ριζοσπάστες", Σάββας Τσιτουρίδης.

Μιλώντας στον Real FM 107,1, στην εκπομπή της Μελίνας Καραπαναγιωτίδου και του Μπάμπη Τζιομπάνογλου , και ερωτηθείς πώς σχολιάζει τη δήλωση του Κυριάκου Μητσοτάκη είπε:
“Είναι μία άκομψη αντίδραση του κυρίου Μητσοτάκη , με έμμεση πλην σαφή αναφορά στους Έλληνες Ριζοσπάστες. Αυτή η άκομψη αντίδραση δείχνει ότι από τις πρώτες ημέρες της εμφάνισης μας , υπάρχει απήχηση. Αλλιώς δεν βλέπω τον λόγο γιατί να συγχυστεί ο κύριοςΜητσοτάκης. Μου δίνετε την ευκαιρία να απαντήσω στις κατηγορίες ότι φτιάχτηκα από τη Ν.Δ. Εγώ τιμήθηκα από τον κόσμο της ΝΔ στα χρόνια που έκανα πολιτική. Εγώ δεν μπήκα ανεπάγγελτος στην πολιτική".
Στο ερώτημα αν θα έπρεπε τώρα να “βάλει πλάτη” στη ΝΔ, είπε:
“Βάζω πλάτη στις αρχές και τις αξίες μου και στην ανάγκη να κατοχυρώσουμε και να εγγυηθούμε τον Ευρωπαϊκό προσανατολισμό της χώρας και ακούω τον αρχηγό μίας μεγάλης παράταξης να μου λέει ότι οι ευρωπαϊκές εκλογές, είναι απλά πρόκριμα για τις εθνικές εκλογές. Την ώρα που τα άκρα – από λάθος πολιτικές- κάνουν πάρτι στην Ευρώπη. Εγώ έλειψα για δέκα χρόνια από την πολιτική ζωή του τόπου και τα τελευταία οκτώ χρόνια ήμουν εκτός Ελλάδος. Εάν εγώ και οι Έλληνες Ριζοσπάστες – μία ομάδα ανθρώπων- μπορούμε να δημιουργήσουμε εμπόδιο στην αυτοδυναμία του οποιουδήποτε, μάλλον μας προσδίδουν ιδιότητες που δεν έχουμε".
Σε ερώτηση γιατί δεν υποστηρίζει τη ΝΔ, ο κ. Τσιτουρίδης απάντησε:
“Ακούσατε πουθενά η Ν.Δ. να μιλάει για Ευρώπη; Εδώ στηρίζει τον Βέμπερ,που με τις πράξεις του και τις παραλείψεις του, έχει πολιτικές προτάσεις καταστροφικές για τη χώρα. Εγώ μόνο αυτό άκουσα ως ευρωπαϊκή θέση της Ν.Δ. Εγώ όταν ήμουν στο εξωτερικό για επαγγελματικούς λόγους, είδα τη Ν.Δ να επιλέγει σε κεντρικούς , στρατηγικούς ρόλους άτομα που την πυροβολούσαν. Η δήθεν ενότητα ήταν απολιτική ενότητα. Όλοι μαζί χειροκροτούσαμε και όλοι μαζί χάσαμε. Πολιτική με γινάτια, εκδικήσεις και μένοντας στο παρελθόν, δεν υπάρχει. Χρειάζεται κλίμα συναίνεσης θεωρώ. Δεν θα συμμετείχα σε καμία κυβέρνηση χωρίς να συμφωνώ με το πρόγραμμα.
Όποιος πάει να συνδέσει το εγχείρημα των Ελλήνων Ριζοσπαστών με τον κύριο Καραμανλή μας αδικεί όλους και εκείνον μαζί. Έχω να μιλήσω πολιτικά μαζί του 10 χρόνια. Δεν έχω κάνει καμία πολιτική συμφωνία με κανέναν.Θέλουμε να ακουστούν οι προτάσεις μας για την Ευρώπη”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου