Τρίτη 14 Μαΐου 2019

ΙΩΑΝΝΑ ΙΤΣΙΟΥ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΤΟΠΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Δ.Ε ΠΕΥΚΩΝ

Γεννήθηκα στην Κατερίνη και είμαι μόνιμος κάτοικος
Πεύκων από το 2009. Είναι παντρεμένη και έχω δυο παιδιά. Είμαι απόφοιτος νοσηλευτικής σχολής και μιλάω την αγγλική γλώσσα . Είμαι τοπική σύμβουλος Πεύκων απο το 2014 έως σήμερα εκλεγμένη με τον δήμαρχο Σίμο Δανιηλίδη. Εχω διετελεσει ειδική γραμματέας της ομοσπονδίας γονέων και κηδεμόνων της Θεσσαλονίκης, πρόεδρος συλλογου γονέων και κηδεμόνων, μέλος σχολικών επιτροπών του δήμου Νεάπολης και Συκεών, μέλος του Δ.Σ. των κοινωνικών δομών του δήμου Νεάπολης και Συκεών, ταμίας συλλογου γονέων και κηδεμόνων γυμνασίου Πεύκων, εθελόντρια και μέλος του φιλοζωικου σωματείου "Φροντίζω", μέλος συλλόγων "Παρχαρ πεύκων", "Φιλοι Ρετζικιου", "Αλλαζω", "Οικοραμα", "Ακαδημία Πεύκων", "Σύλλογος γυναικών ΕΣΤΙΑ" ,μέλος της ΕΟΔ (ελληνική ομάδα διάσωσης) με βασική εκπαίδευση .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου